Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Zo Winnitou, heb je je lekker uitgeleeft?
Goed geslapen ook?
Goedmorgen Xan.
Ik ga meteen weer weg hoor. Moet nog aankleden, en m'n werk kan ook zo voor de deur staan.
winnitou schreef:xan schreef:Ha Meelen, ik heb inderdaad net doorgekregen dat je de boel netjes had geveegd![]()
En natuurlijk alleen maar leuke nette mensen bij ons op de gang(wacht maar tot Anke en ik er weer zijn
)
En Henk is helemaal TOP. Er is vroeger nog wel eens gedacht dat hij mijn vader was, en nog erger dat hij mijn man was![]()
![]()
(Henk is de schoonvader van Angelo)
en mijn schoonvader en ook vader
winnitou schreef:Wat leuk!!! Dus ik hoef de groeten niet meer over te brengen?Tom heeft gebeld!!!, (belde me wakker)
Had via zoveel mensen de groeten van mij gekregen. Vond het wel een leuke grap.

winnitou schreef:Tom heeft gebeld!!!, (belde me wakker)

meelen schreef:Ik heb laatst oortjes gekregen die je om je oor heen moet friemelen. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het echt werkt.

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Wat leuk!!! Dus ik hoef de groeten niet meer over te brengen?Tom heeft gebeld!!!, (belde me wakker)
meelen schreef:@Anke, heb je m'n mailtjes nou al gezien? Of moet je nog steeds wat installeren?
xan schreef:Vanmiddag dus weer lekker gereden. Daarna met Joline door naar de Blijde Ruiters. Ook zij had lekker gereden.
En nu dus snel weer eten maken. Hutspot met worst !

xan schreef:meelen schreef:Ik heb laatst oortjes gekregen die je om je oor heen moet friemelen. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het echt werkt.
Ik kreeg vanmorgen van Anke ook zulke oortjes te leen. En ze werken prima !!!
Bedankt Anke. Ik heb zowaar mijn proefjes een beetje kunnen oefenen. Had alles op goed geluk ingesproken. Ging nog behoorlijk goed ook.
Waar heb jij die van jou gekocht Meelen ???? Ik heb geen idee waar je die dingen koopt. Wil ze nu natuurlijk ook zelf hebben.

winnitou schreef:@meelen, dat laatste filmpje vond ik wel erg knuffelig