Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:Johnnie heb je het raadsel al opgelost en ja die euro kan ik net een cheeseburger voor kopen haha maar dat is wel foute oplossing
spettertjuh schreef:Hier is een foto van Blando, voor mij is het een bekende foto van marktplaats.
Het is dus niet hetzelfde paard als ruim een jaar geleden Jet.......
Ik heb hem daar gezien en vond hem toen al leuk.......
Ik ben heel trots dat hij nu gelukkig wat dikker is en je zijn ribben niet meer ziet.
Grappig hè.....dat rode halster heeft hij nog steeds!!!!!!!!!
Ging hartstikke goed
en heb ik Biz meegenomen als handpaard, ook dit ging goed, alleen wilde Biz ineens aan de andere kant gaan lopen
(hij liep steeds rechts van mij en wilde ineens links)
Als het erg regent, dan mag het dekentje evt wel om (ligt bovenop de kast van Biz)
spettertjuh schreef:Leuk is dat hoor als je met twee paarden tegelijk kan lopen. Volgende keer maak je toch een rondje park op Diddle en dan aan de hand neem je Biz mee......![]()
Probleem is opgelost van Manon, onze spontane verzorgster voor Spetter. Ze staat op marktplaats op 19 januari. Ik heb haar even een mailtje gestuurd waarin ik haar bedank voor de spontane verzorging maar dat spetter niemand nodig heeft, hahhahaha ......
Haha, zie je me al gaan door het park op Diddle en Bizje ernaast
Toen ik op stal kwam, zat Izac mij al uit te lachen
vera23 schreef:leuke foto kaar wat een poepie dat koppie haha... hij ziet er idd beter uit nu
haha maar ik moet me zo even terug trekken voor vandaag... moet gegevens in gaan voeren in een systeem wat het hier op deze comp niet doet
(of zouden ze dat express hebben gedaan
)
klaar met psychologie.
!!
maken
Die was de afgelopen keren niet doorgegaan ivm slechte weer
! Sommige zijn zelfs zo gek dat ze foto's van een willekeurig paard van internet plukken, en op Marktplaats zetten met de tekst 'verzorgster gezocht' en dan kicken op de reacties
.. Vervelen ze zich ofzo
Wat heb je nu weer gedaan dan met die auto?? Heb je trouwens die Peugeot niet gekocht of moet je er nog gaan kijken??
,
!