Als ik dan een keertje niet flauwval zal ik eraan denken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Als ik dan een keertje niet flauwval zal ik eraan denken
haha
Hoop dat ik voorlopig geen bloed hoef te laten prikken maar mocht dat gebeuren dan is de kans natuurlijk wel erg groot dat ik me laat verleiden tot een Winnie de Pooh pleister
Pluutje schreef:Ja uiteraard Lav, onmisbare info in het levenHoop dat ik voorlopig geen bloed hoef te laten prikken maar mocht dat gebeuren dan is de kans natuurlijk wel erg groot dat ik me laat verleiden tot een Winnie de Pooh pleister
hihi dan ben je tenminste alvast gewaarschuwd

.Nu staan ze inmiddels alweer bijna 2uur op de wei...zwaar bestaan die 2.Denk je dat ze moe zijn van de rit..nou...lekker scheuren de wei in...
hij was ala minuut actief
beetje balkjes gedraafd en gegaloppeerd en zo af en toe een balkje gesprongen
Ach zolang hij het zelf doet is er niets mis mee toch
het is hoogstens een hoge galopsprong die hij ook neemt als de tractor in de buurt is hahaha

ik heb geshopt!! en raad eens wat:
Nu ben ik diep teleurgesteld!
Denk je nou serieus dat ik ga vragen om te raden naar jouw cadeautje? hihi nee zo gemeen ben ik niet.. jij mag lekker wachten 
heeft toch helemaal niets met jouw cadeautje te maken hihi Lavandula schreef:Denk je nou serieus dat ik ga vragen om te raden naar jouw cadeautje? hihi nee zo gemeen ben ik niet.. jij mag lekker wachten
Maar mijn cadeautje voor mezelf mag je wél radenheeft toch helemaal niets met jouw cadeautje te maken hihi
Lief van je!

haha