Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

d0nnaa_dan schreef:Ik snap er nog weinig van maargoed
@ Roos; ik ging vandaag naar Dandy, ik keihard roepen, kijk hij op: 'Heee! Baas! Hmm, maar ze komt vast niet alleen eten geven...' hop, kop weer naar beneden

die DanDy, hihi!
Nou alleen nog even het ding maken, morgen beginnen
x_kelsey_x schreef:@Tessa:x_kelsey_x schreef:@Tessa: ik wil ook best wel 400-450 ofzo doen, maar weet alleen niet wanneer ik ze klaar heb omdat ik natuurlijk ook druk ben met werken enzoIk zou er zondag al wel een aantal pagina's kunnen doen en dan volgende week ergens weer wat enzo, het is dan alleen neit binnen een paar dagen klaar
![]()
Denk dat je er over heen hebt gelezenen moeten alleen de qoutes gebruikt worden of ook gewoon leuke berichtjes?
waren echt 350 mensen ofzo en het was super heet maar echt stoer
hestejente schreef:Heet? Door de lampen ofzo?
hestejente schreef:jaAha!
En, nog geschuifeld Tes?
iemand uit T/Vwo zat bij hem in de klas, en die wou dat ik met hem ging schuifelen. en toen me vriendinnen vroegen aan hem of hij met mij wou schuifelen en ook aan mij, ons maakt het allebei niet uit en toen gingen wij en hun ook. bijna iedereen ging, dus je stond niet voor banketstaaf
en er zijn ook foto´s van gemaakt maar toen ging ik snel met me hoofd weg, dat is wel voor schut!
Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:jaAha!
En, nog geschuifeld Tes?iemand uit T/Vwo zat bij hem in de klas, en die wou dat ik met hem ging schuifelen. en toen me vriendinnen vroegen aan hem of hij met mij wou schuifelen en ook aan mij, ons maakt het allebei niet uit en toen gingen wij en hun ook. bijna iedereen ging, dus je stond niet voor banketstaaf
en er zijn ook foto´s van gemaakt maar toen ging ik snel met me hoofd weg, dat is wel voor schut!
Hoe heet 'ie? Ik ben helemaal niet nieuwswgierig hoor
tot over 10 uur ofzo 

Maandag dus allemaal opmerkingen; vonden je broertjes en zusje het leuk? ..... 
Citaat:@ Pauline; ik heb drie mevrouw Olde-Dubbelink gehad, die ken je misschien nog wel, kettingrookster, zwartig haar..
Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:jaAha!
En, nog geschuifeld Tes?iemand uit T/Vwo zat bij hem in de klas, en die wou dat ik met hem ging schuifelen. en toen me vriendinnen vroegen aan hem of hij met mij wou schuifelen en ook aan mij, ons maakt het allebei niet uit en toen gingen wij en hun ook. bijna iedereen ging, dus je stond niet voor banketstaaf