Wanneer ik niet kan: Donderdag 20 t/m Woensdag 26 December Zaterdag 29 t/m Dinsdag 1 Buiten die dagen moet ik ook nog leren enzo voor m'n pww die gelijk na de vak. is ><
jaa lijkt me heel gezellig om in de kerstvakantie wat te gaan doen!! volgens mij kan ik de hele vakantie wel.. want ik verveel me altijd alleen niet op een zaterdag en ook niet op de kerstdagen.. maar voor de rest maakt het mij niet zoveel uit!
Heeeyy! ik wil nog naar een ander leuk kamp, want 2 weken bij fjordenpaard vind ik ook niet echt leuk. want je leert hier ook niets, het is alleen hobbellen dat is natuurlijk ook leuk, maar ik wil ook iets leren gewoon in de bak weetje wel weet iemand van jullie nog een kamp waar niet alleen maar kleine kinderen komen?
`nou ik ben een geboren natuur talentje hoor ( vooral talenTJE ) whaha daar ging ik hoor op de provinciale weg ging ff 70 in me carretje ging alleen al meteen te hart whaha
HAHAHA MARTIEN DAT HADDIK OOK! ging overal te hard haha vet cool! waar ging je heen en wat mocht je allemaal doen??
Ben bijna aangereden met bernadette vandaag! echt niet normaal berna voelde die auto gewoon tegen dr been! we schrokken ons rot! echt ons hart in onze keel!!
ik mag pas over twee jaartjes een rijbewijs halen.. jaaa maris jij mag echt al bijna.. dat lijkt me grappig jij achter het stuur mag je me best is een keertje op komen halen maar ik ga wel binnenkort me scooterbewijs halen
whaha ik mocht bij seandeelft beginnen ded dorpsstraat deden we nog maar even niet en daarna allemaal rondjes en naar wormer en op de provinsiale weg en daarna bij seandelft weer naar de dorpsstraat en toen moest ik een jongen op halen VET LEKKER DING niet normaal whaha en ik weer toch dat ik grappig ben eeef whaha
We reden in de polder! en toen haalde een auto ons in! toen kreeg ik allemaal troep in me oog en moest uitwijken voor zo een rood wit paaltje! toen haalde er nog een auto ons in!! en die raakte dus gewoon bernadette d'r been aan! ZO Dicht zattie tegen ons aan!! echt 1 cm van me stuur ofzo!! we schrokken ons dood! schrik zat er goed in helemaal van die adrenaline dat door je lijf giert van de schrik!!!
VET GRAPPIG! heb nephaar in van een vriendin!! haha (bernadette martien dat we toen hadden gekocht) echt maf!! haha