Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Heb net heerlijk in de les gereden,en ik had het daarna niet koud hoor in tegen deel.Net ff gedoucht,dat is wel heel lekker dan want als je thuis komt ben je in de tussentijd wel afgekoeld.
wat doe jij anders dan de anderen dat jij het niet koud krijgt maar warm wordt?
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:[wat doe jij anders dan de anderen dat jij het niet koud krijgt maar warm wordt?
Geen idee,was lekker aan het rijden heb het echt niet koud gehad.Hd een fleecevest met t-shirtje eronder en gewoon me rijbroek.

Nicole1995 schreef:winnitou schreef:[wat doe jij anders dan de anderen dat jij het niet koud krijgt maar warm wordt?
Geen idee,was lekker aan het rijden heb het echt niet koud gehad.Hd een fleecevest met t-shirtje eronder en gewoon me rijbroek.
winnitou schreef:je hebt je goed ingespannen, schaatsters hoor je ook niet over de kou..... en die hebben ook geen overtollige kleding aan
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Geen idee,was lekker aan het rijden heb het echt niet koud gehad.Hd een fleecevest met t-shirtje eronder en gewoon me rijbroek.winnitou schreef:je hebt je goed ingespannen, schaatsters hoor je ook niet over de kou..... en die hebben ook geen overtollige kleding aan
Tijdens het rijden heb ik het ook nooit koud, maar daarna stond ik in een ijskoud windje. Had ook nog wat foto's gemaakt achter de manege en daar waaide het helemaal hard en toen waren mijn benen bevroren, hihihi.