Karlijn en ik kwamen net terug van een feest en toen ging de computer aan hihi
X_Karlijn
Geplaatst: 26-10-10 17:03
Haha ja, heeerlijk!
Sharonnn_
Geplaatst: 26-10-10 19:08
_Fieke schreef:
jij ook lekker avondje chillen ploon? lekker heaa
Jaaa en vanavond weer ff een avondjee chillen!!! Dat is wel echt lekkker dat ik s'middags kan rijden! Ga zo lekker douche en alvast m'n electrische dekentje aanzetten!
Sharonnn_
Geplaatst: 26-10-10 19:09
Ik ga t weekend kaarten bestellen voor jumping.. Ieder geval voor mij, karlijn, fiek, suus en aimee! En misschien wil jo van benji dan ook wel mee?
X_Karlijn
Geplaatst: 26-10-10 19:17
toppie shar! Ik hoor wel wat je van me krijgt!
sniesie
Geplaatst: 27-10-10 06:19
Wie wil er zondag met mij mee naar Hubertus om te helpen en te lezen? Ik vertrek rond half 10 van stal dus dat is best een mooie tijd toch
sniesie
Geplaatst: 27-10-10 06:22
Sharonnn_ schreef:
Ik ga t weekend kaarten bestellen voor jumping.. Ieder geval voor mij, karlijn, fiek, suus en aimee! En misschien wil jo van benji dan ook wel mee?
Ik laat het nog even weten goed?
Talida
Geplaatst: 27-10-10 06:56
sniesie schreef:
Wie wil er zondag met mij mee naar Hubertus om te helpen en te lezen? Ik vertrek rond half 10 van stal dus dat is best een mooie tijd toch
Als je nou niemand hebt dan kan ik ff kijken of ik me los kan weken van het secretariaat
Ik vind zelf high tea ook leuker.. Omdat je dat gewoon thuis kunt doen en je lekker met iedereen kan kletsen.. Met bowlen en gourmetten zit je toch meer verdeeld in groepjes..
Als t idd high tea wordt is van 15.00 - 18.00 / 19.00 uur mooie tijd?
Als iedereen hieronder nou een gerecht uitkiest?? Weet alleen niet of t zo eerlijk verdeeld is.. Heb de zalm maar voor 2 personen gedaan.. Misschien dat we de aantallen er nog bij moeten zetten?? Of bijvoorbeeld van alles pp 1 en dan wat reserve ofzo. Dus 20 hapjes per persoon maken?
Zoete hapjes - muffins - roomsoesjes (eventueel overgoten met chocola) - scones met zuren room en jam of marmelade - brownies - cake + slagroom - taart
Hartige hapjes - bonbons / chocola - kleine partjes Quiche (hartige taart) - mini sandwiches zalm (2 personen? is denk wat duurder) - mini sandwiches eiersalade - mini sanwindches tonijn - een soft taco besmeren met roomkaas, beleggen met zalm en sla, oprollen, prikkers er in en in stukjes snijden. - mini worstenbroodjes - sauzijzenbroodjes
Vergeet ik nog wat? Als iedereen dan weer zijn eigen drankjes / thee meeneemt dan zijn we volgens mij rond.