Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hackie schreef:winnitou schreef:Hackie alles goed in het verre daar aan de overkant
Betrapt
Ja gaat goed, me stiefzus (dochter van mijn stiefvader) is hier nu met haar vriend.
Merk toch wel dat ik een beetje relaxter ben geworden, en niet elke vijf minuten kijk
hoe me haar zit.
Tranquilo swa
Hackie schreef:Haha, nee maar hun hebben echt nog dat nederlandse, gezien willen worden, en dat is bij mij (gelukkig toch wel veel minder geworden)
Ach, is een beetje moeilijk uit te leggen, dat ondervind je pas als je hier met je gat zit

winnitou schreef:meelen schreef:Ik ben sinds vandaag weer in gewone kleren, ik werd vanochtend wakker en dacht....... ik ga lekker douchen, aankleden, weer eens wat make-up op. Dan voel je je ook weer wat beterder hihihi, al maakt het qua pijn niks uit natuurlijk.
Vanmiddag ben ik lekker een stukje gaan "wandelen" (lees strompelen) Was kapot toen ik weer thuis was, maar lopen is wel goed voor je rug.
en was je vanavond weer aan de wandel? liep me bakkie koffie mis en jij je massage
) Maar we hebben lekker buiten gezeten bij pap en mam. Of ik nou hier zit of daar, maakt ook niet uit voor m'n rug. 
winnitou schreef:Was er een stel op de fiets, vrouw zag ons aankomen en riep iets naar manlief, waarschijnlijk iets in de trend van maak een foto. man aan het rommelen in het tasje en op het moment dat hij klaarstaat met het fototoestel zet ik Xandra in gallop. staan nu waarschijnlijk alleen met de achterkant van de wagen op de foto en een grote stofwolk.
Duikertje en ik hadden de grootste lol, net een stel pubbers.

winnitou schreef:ga nog even mijn spullen bij elkaar zoeken voor het weekend. heb trouwens net als mijn zoon een afritsbare camouflage broek gekocht. lekker makkelijk als het warm is in korte broek en is het wat frisser dan ritsen we de pijpen er weer aan, scheelt een hoop ruimte in de tas.

winnitou schreef:Had ik gisteren een ventilatie zuil gekocht (bij Kruidvat) doet dat kreng het niet (ja meelen stekker zit in het stopcontact)
Wil ik dat rotding terugbrengen kan ik de bon niet vinden, sta ik daar in de stad......
.