Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want komt er weer een reclameblaadje naar beneden vallen.
Donderdag en Zaterdag?
Dan ben ik daar zo niet meer aan het werk.
Die heb je snel
Schiet het verhuizen al op? Zit je nu al in het nieuwe huis?
Gewoon zat dus. Ik heb er drie jaar elke zaterdag gewerkt en nu merk ik dat er wel heel veel jongere meiden staan om alles weer over te nemen. En ik heb het een beetje druk
. Ben er nog steeds niet achter hoe ik er ander geluid onder krijg.... Moviemaker wil m niet openen omdat het een TS bestand is. En met een ander programma kan ik het weer alleen branden en niet veranderen... Maar ik gaat weer andere manieren verzinnen
.
.
. Heb een programma op de laptop gevonden waarmee ik het in iedergeval kan openen, nu nog het bewerk gedeelte
. evdpanne schreef:Ik ben nog druk bezig met de film. Ben er nog steeds niet achter hoe ik er ander geluid onder krijg.... Moviemaker wil m niet openen omdat het een TS bestand is. En met een ander programma kan ik het weer alleen branden en niet veranderen... Maar ik gaat weer andere manieren verzinnen
.
En CD'tje is dus nog niet op de post, leek me handig om de film er gelijk bij te doen.
doe maar rustig aan hoor
.
. En niet meer filmen als je rent
.
. Dat filmpje was bijna helemaal goed op dat stukje na
. Grrrr dat programma van de videocamera loopt telkens vast!!!!
http://link.marktplaats.nl/239495368