Maar wit heeft wel mijn voorkeur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Flevolander schreef:editje..::
Je kan ook op de site van het asiel even rustig de verhaaltjes en fotos bekijken van de katten die ze momenteel in de opvang hebben zitten en dus geplaatst mogen worden. Zo kan je even kijken of er iets bij zit wat bij je woon en leefsituatie past
Kirsten_S schreef:Roger:
Ras : Europees Korthaar
Geslacht : gecastreerde kater
Leeftijd : +/-1999
Foto:
http://www.petproducts.nl/dierenasiel/roger.htm
Hallo ik ben Roger en ben in het asiel terechtgekomen, nadat ik op straat liep zonder baasje. Helaas heeft mijn baasje mij niet binnen 2 weken op gehaald, dus ben ik nu op zoek naar een nieuwe baas. Mijn verzorgsters vinden mij echt een lieverd, en denken ook wel dat ik met kinderen kan samen wonen. Vreemde mensen daar kan ik ook goed mee overweg. Af en toe kan ik een beetje de kat uit de boom kijken, maar komt u dan toch naar mij toe voor een knuffel dan vind ik dat erg lekker. De andere katten in het asiel vind ik ook allemaal aardig. Ik kan best wel samen wonen met een andere kat. Of ik honden ben gewend, dat durven mijn verzorgsters niet te zeggen. Zoekt u gewoon een lieverd die met met andere katten overweg kan, dan ben ik misschien wel een match voor u.

Kirsten_S schreef:Flevolander schreef:editje..::
Je kan ook op de site van het asiel even rustig de verhaaltjes en fotos bekijken van de katten die ze momenteel in de opvang hebben zitten en dus geplaatst mogen worden. Zo kan je even kijken of er iets bij zit wat bij je woon en leefsituatie past
Ben ik ook al mee bezig, en je merkt toch echt wel dat veel suikersiekte of nierziekte hebben. Heel jammer terwijl het schatten van een beesten zijn!
)
(die witte) Melanieetjuh schreef:Ik wil niet te oude poes hebben..
Anders moet ik misschien over 2 jaar alweer afscheid nemen van de poes.

Jane_ schreef:Oii
Ik ben heel braaf geweest..
eeeee Meliss je zou toch ook nog een filmpje maken van Pearl
Astor schreef:Jane_ schreef:Oii
Ik ben heel braaf geweest..
eeeee Meliss je zou toch ook nog een filmpje maken van Pearl
Ja maar je moest nog zeggen welke muziek en tekst je wou!
Daar wacht ik nog steeds op