Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mendi

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:07

Sabje, ik ga eerst maar even in de luxe box proberen en dan zie ik het wel. Die kasten zijn idd ideaal! Daar kan je je lekker in verstoppen als je niemand wil spreken. Ik denk dat Mendi het ook wel gezellig vindt als ik bij haar in de kast zit Knipoog
Ga nog even uitvogelen hoe ik het met voeren ga doen, met extra bakjes enzo.. Gelukkig staat ze nog erg schraal in het voer en mag ze wel lekker veel kuil krijgen! Ik kom snel even kijken hoe Ralph er bij staat Haha!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:17

hallo mensen! ik ga zo naar stal dus als iemand me nog ziet... Haha! Joki gaat voor vanavond niet meer reageren ben ik bang Knipoog Clown die is de DDD dagen aan het draaien bij de bijenkorf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:42

Ola Doei!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 12:44

Haai Doei!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:50

Hey Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:52

ohneeee heb ik een heel verhaal getypt.. is het weg!!
nou overnieuw dan maar, maar nu de korte versie..
net bij de Dokter, acupunctuur en Lab geweest, en 4 buisjes bloed laten prikken.. *auw* ze kijken meteen (naast de pfeiffer) naar mn algehele bloedbeeld.. dus om te zien of ik niet ergens een verstopte onsteking of infectie oid heb zitten..

maandag les gehad op fem, ben flink afgebeuld, 2 uur op het paard gezeten, na 6 jaar geen les gehad te hebben moet ik toch wel weer héél wat bijspijkeren, meer nog dan ik had verwacht.
in het begin was het nog even zoeken naar een geschikte les methode voor mij en paard voor de lesgeefmeneer Clown
maargoed conclusie; moet meer op mn zit rijden en heb dus een hoop huiswerk mee gekrgen, maar was wel weer leuk zo'n lesje!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:55

JAmmer dat ik niet alles heb gezien van de les. Ik wil er nog wel even wat meer over horen, in person. Misschien dat je daarom zo ziek bent geworden Knipoog Gelijk 2 uur les na al die tijd van freewheelen Clown

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:55

Zo ik leef ook nog een beetje half. Slapen

Gisteren drukke dag gehad met al die auto's.. pff.
Ik Cas nog bellen toen ik op de pond stond met de auto, ja ik ben er over een uurtje, niet dus Haha!
Moest nog doorrijden naar de Praxis, oke 18.15 dan eindelijk het park in gereden en op de kibo aangekomen.
Daarna Cas haar fiets in de auto gemikkerd, wauw de achterklep hoefde niet eens open met deze fiets haha, al moesten we hem aan de zijkant weer doorduwen omdat we toch echt niet met een zijdeur open konden rijden he Tong uitsteken.

Door naar stal, foto's gemaakt.. zij aan het inladen en zal ik wel plaatsen in de avond ofzo.

Tuurlijk gaan we de oefenrit doen voor het boscrospaard Pascal.
En extra ronde voor Veyton enzo Haha!

Gaaaap Zo ik ga nog eens wat dingen in huis regelen. Zie jullie vanavond weer en lees ik alles bij, nu totaal geen puf voor.. sorry vergeef me Haha! en dan zal ik eens kijken voor die foto's Haha!

[edit] Ohja er lag nog wortel in de auto Cas Vork
De hik is trouwens weg gebleven Tong uitsteken dat was uuh wel een hele erge ramp.
En hebben ze Puck nou nog betaald voor het meewerken daar? Nieuwe collega's ontmoeten hahaha Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Niki op 28-09-06 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:57

Mendi schreef:
JAmmer dat ik niet alles heb gezien van de les. Ik wil er nog wel even wat meer over horen, in person.

Das goed! Wel jammer dat je zo snel wegging, want daarna waren er best hele goede/mooie stukjes in mijn rijkunsten Haha!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:07

Lavandula schreef:
Das goed! Wel jammer dat je zo snel wegging, want daarna waren er best hele goede/mooie stukjes in mijn rijkunsten Haha!

Surprise me als Mendi weer 100% is! Laat maar eens zien wat je allemaal kan, hahaha!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:11

pfff haha Nagelbijten / Gniffelen zo bedoelde ik het ook weer niet Vork
Maar het was niet hélemaal een ramp! Dat bedoelde ik meer... het stap stuk wat jij hebt gezien was vreselijk! Maar dat was ook omdat mijn lesgeefmeneer niet wist hoe ik reed en hoe het paard liep.. dus even aftasten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:13

edit; bokt doet vreemd bij mij.. hij is weer héél traag...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:17

Zo, ben ik ook weer even...

Wat hebben jullie gekocht bij de DDD? (Joki en Alano dus, of zijn er nog meer geweest?)
Ik heb een Diesel spijkerbroek, truitje van Formarina, Dept bolero, no romeo lingeriesetje en tas van Friis Company (die laatste niet in de aanbieding). Ga er maar niet te lang bij stilstaan wat het bij elkaar gekost heeft (zeker niet als ik bedenk dat ik zondag ook al best veel uitgegeven hebt Bloos )

Had uiteindelijk 2 cadeautjes; een (opzich best mooi) fotolijstje en een of ander spel over de 50 bekendste nederlanders ofzoiets dergelijks. Terwijl ik voor de derde keer aan het afrekenen was riepen ze om dat de cadeautjes op waren dus een derde heb ik niet meer kunnen halen, maarja, als die net zo leuk zou zijn geweest als die ik nu heb zal ik niet veel gemist hebben.

Het naar binnen rennen heb ik helaas gemist (tja, lag toch liever iets langer in mn bed). Toen ik aan kwam stonden er wel eeerg veel fietsen dus ik zag het somber in maar het viel opzich best mee. Ik kwam ongeveer op de tijd dat de mannen in pak met minimaal 2 tassen naar buiten kwamen, wel leuk om te zien dat het dus zeker niet alleen vrouwen zijn die 's ochtends snel gaan Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:18

@Lav: Bij mij ook Slapen
maar nu niet meer geloof ik Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:20

hihi nou ik ben niet in de buurt te vinden van de bijenkorf hoor!! mij veeslte druk!! Wat een gekte altijd met die uitverkoop!!

nee bokt doet het nu ook wel weer redelijk normaal bij mij

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:20

Jeetje Pluut, waar heb je zin in zeg! Nou ja als het geld ervoor hebt.. Dat is bij mij even een probleem! En ik hou zowiezo niet van shoppen, dat doe ik echt niet voor mijn lol en zeker niet op zulke dagen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:22

hihih nee ik ben ook niet zo'n shop-aholic Haha!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:25

Nou het viel echt mee hoor! Ik had een redelijk verdekt opgesteld pashokje gevonden dus hoefde daar in ieder geval al niet te wachten, bij de kassa's wel even maar in ieder geval niet half zo lang als bijv. afgelopen zondag en andere keren bij de Bershka (noem maar wat). Voor de cadeautjes stond eerst een hele lange rij maar op een gegeven moment niet meer en toen ging ik dus en kon gewoon meteen doorlopen en werd geholpen. Verder ook geen mensen weg hoeven duwen of zelf weggeduwd om iets te kunnen pakken hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:27

hihi nou dan valt het reuze mee pluut!!
maar toch waag ik mij er niet aan Nagelbijten / Gniffelen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:28

Ging je nou voor cadeautjes kijken of kreeg je die als je wat bij de DDD koopt? Snap er geen snars meer van Blond

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:30

Haha. Nee, je kon op vertoon van een kassabon een cadeautje ophalen (in principe voor 10 uur maar was dus iets eerder al afgelopen). Zaten ook wel wat grotere prijzen bij zoals een reis, koelkast, waardebon voor 150 euro etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:32

wat voor cadeautje had jij dan Pluut? of heb ik daar nou weer overheen gelezen? Nagelbijten / Gniffelen

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:32

Had ik al gezegd, maar wil het best nog een keer zeggen hoor Knipoog ; fotolijstje en een of ander spel. Ach, beter dan scoobydoo touwtjes ofzo Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 28-09-06 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:33

Oh een tip voor de mensen die ooit bloed moeten laten prikken en net als ik met hun bijdehante neus om een winnie the pooh pleister vragen: Níet doen!!
Hahaha die doen veeeeel meer pijn met het eraf halen hihi Nagelbijten / Gniffelen die plakken zo vast aan je huid dat je 'm er niet 123 vanaf krijgt Clown

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:34

Winnie de Pooh is leuk!!! Maar niet op een pleister dus Verdrietig