heej san hoe is het nu? sorry dat ik vandaag niet langskom, maar lijkt me leuker dat ik een keertje langskom wanneer ik echt tijd heb. anders is het ook allemaal zo gehaast
Zoo, heerlijk geshopt vandaag op kosten van m'n vader. Onder andere een super gave tas van Bjorn Borg gekocht, zo'n vet ding! Hij zei net nog zo: ''Jaa als je dan binnekort nog wat leuks ziet in de stad neem je je dat maar mee he, je bent nog niet klaar voor de winter hoor'' Nou, dat had hij mss beter niet kunnen zeggen
@Nicole; ik weet nog niet zeker wat ik morgenavond doe, of ik mee ga naar stad. Ligt eraan hoe moe ik ben na het rijden en werken. En er waren ook plannen van de kermis, die ik was vergeten
Net wat foto's gemaakt, eerste keer dat mn vader mijn camera heeft gebruikt, niet zo'n succes. Was sowieso nog vrij donker, en hij heeft met de instellingen liggen klooien
ik ben ook weer in het land, super leuke vakantie niet echt heel veel side seeiing maar wel vet! heb veel rondgehangen met de jongens in het hotel die daar werken... goede vakantie ook voro zelfvertrouwen hahaha, 18-65 jaar alle mannen en jongens vonden me geweldig hahahahaha en ik heb een mode show gelopen