Bedankt allemaal voor de lieve woorden...
Begin komende week komt de dierenarts om een echo te maken, dan zal de ernst van de blessure te zien zijn. Wel heb ik besloten om te stoppen met de sport. Ik ben super trots dat ik zo ver met dr gekomen ben en wil het niet riskeren dat ik dr aan het overvragen ben.
Heb me maar even een beetje proberen te focussen op wat "leuks" afgelopen dagen...
Ook even lekker met Dolce bezig geweest. Ze is zo braaf!
Gisteren in t longeerbakje een dekje op dr rug gelegd. Ze zette eerst een stap opzij, maar toen kon ik het zo op dr rug leggen en liep ze rustig een rondje ermee rond.
Daarna het zadel van Sharon gepakt. Dat was wel even spannend maar kon het zo op dr rug leggen. Ook met aansingelen gaf ze geen kik!
Toen heb ik dr even laten lopen met het zadel op dr rug, ze gaf 2 bokken en liep vervolgens alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Kon ik toch even glimlachen op stal...

Weet het niet hoor, ben zelf zelfs niet een klein beetje daarmee bezig, maar kan me wel voorstellen dat het zo gaat? (ik heb dit bereikt, wat kunnen we nog meer?)
Hopen dat het meevalt allemaal, en dat ze snel herstelt! Dan kan je nog heerlijk járen van haar genieten
En trots zijn op Shaar kon je toch al
Gewoon Z2 gerechtigd met je super Haf! En nu heb je ook nog een knappe stoere Dolce
Al net echt! Hihi, en ben jij al langzaam aan t wennen aan de grote klim? Want hoe groot is ze nu?
Ziet er stoer uit Nel! Is Daniel al meegeweest? wat vond die ervan?
(Uit die pyjamabroek Thirz
) Wij hebben vanmiddag de paardjes heerlijk in het zonnetje terug naar huis kunnen rijden
Daaaag! En genietse van de rust!
Ben ook benieuwd naar de echo!
Maar heerlijk genieten dit nazomer-weer!!
ga zo mn bedje maar opzoeken!
Tsja, zo zit er 3 maanden tussen en dan is het ineens maar een week
Ben gister met klasgenootjes naar de Veerse avond geweest
Tis zonde!
ow das zo zuur! Tsja de HRO is groot en daardoor wat dat betreft echt log..
helaas! (Tsja en buiten de voorgeschreven regels denken is zó moeilijk!) Maar je moet nu dan over een week stage gaan lopen, maar je weet nog nie waar? Je gaat me toch nie vertellen dat ze geen stage hebben en dat je daardoor nóg langer vertraging op gaat lopen!?! Of nu je toch pas rond 16 januari die proeve mag doen, komt het aansluiten van je volgende stage minder nauw? En wordt dat iets in de buurt, of moet dat ook een groter ziekenhuis zijn dan we hier hebben? Het zit je nie echt mee wat betreft die stages/ toetsen hè!
Altijd handig zo'n paps die mee gaat!