Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb voor het eerst een 2span mogen mennen (met 2 enorme gelderse knollen, dus dat was even wennen
). Daarna nog een "wedstrijd" in de bak.. ik heb de pionnen laten staan en zelfs de balletjes erop laten liggen
(voor de rest ook hoor, Frank wil zelfs nog wel een keer met Evita gaan mennen
Of achter de wagen gaan hangen

Irene als ik nog een keer mee mag met de wagen dan hou ik me nog steeds erg aanbevolen hoor.
op gaan brengen. Hij deed van het weekend weer zo
(gek) toen ik er achter liep, of hij is weer aan het puberen of hij neemt gewoon de hele boel weer in de maling. Ik weet het niet maar hij is duidelijk aan het protesteren!!!!!!!
spettertjuh schreef:Oja... gisteren (zondagmiddag dus..) hebben een aantal van ons bedacht dat het ons wel leuk leek om op een mooie zondagochtend te vertrekken naar het meertje bij Schiedam om daar te gaan zwemmen met de paarden/pony's. De bedoeling is dan om ook wat te eten/drinken mee te nemen en daar dan te gaan picknikken ofzo. Wie heeft er zin om mee te gaan. Voorwaarde is wel dat het mooi weer is dan??????
groetjes
Misschien wil Heli wel pootje baden
en als hij ziet dat er andere paarden zijn die wel gaan zwemmen gaat hij er misschien wel achter aan.
Ik weet ook niet of Spetter gaat zwemmen...we zien wel... toch....en neemt Melisz dan Donna mee....
spettertjuh schreef:Jaahhhhhh jij hebt een hele mooie picknicktas gekregen bij je zadel.![]()
![]()
Misschien wil Heli wel pootje baden
en als hij ziet dat er andere paarden zijn die wel gaan zwemmen gaat hij er misschien wel achter aan.
Ik weet ook niet of Spetter gaat zwemmen...we zien wel... toch....en neemt Melisz dan Donna mee....
maar alleen als madelon haar geweldige picnicset meeneemt
)
zijn om zonder helm te gaan rijden, terwijl ikzelf
altijd zeg dat het echt moet, zo'n helm!!
, straks! Jetta schreef:Mensjes, ik heb een nieuwe helm besteld....niet schrikken hoor.....heel apart en WIT! Dan zal ik niet meer zo stoutzijn om zonder helm te gaan rijden, terwijl ikzelf
altijd zeg dat het echt moet, zo'n helm!!
Mag Zaar die zwarte houden, die heeft ze wel nodig met Spettertje, straks!
Binar schreef:Ik wil ook mee naar het meertje!!!![]()
maar alleen als madelon haar geweldige picnicset meeneemt
![]()
![]()
Missch moeten we even een briefje ophangen in de kantine (voor de mensen die niet op bokt zitten)
Ireen, wat een gaaf uitje heb je gehad!!! leuk joh!!
zo werk dat toch??Jetta schreef:Madelon, ik ben er vrijwel iedere dag! Op maandag en woensdag meestal in de loop van de ochtend, op andere dagen meestal 's avonds vanaf ong. half acht. Schiet me maar even aan ()als je me ziet, dan maak ik even tijd voor je paard en zadel.
Zadelcontrole door Jet is trouwens gratis voor mensen die hun paard ()op Stal Midden Delfland hebben gestald!
, of er moet een andere route zijn.
madelon31 schreef:Maar ze sprong alleen maar een hupje naar voren niet veel bijzonders dus.
Alleen op smalle paadjes met misschien een paserende auto??
Ik weet niet? Kan wel afstappen natuurlijk
lijkt me erg grappig om met doxie te gaan zwemmen
ben benieuwd