_Kiki_ schreef:D'r is er een jarig, hoera, hoera, d'r is er een jarig dat kun je wel ziiieeeeen... GEFELICITEERD MARTIEN!![]()
Jeetje, wat een stelletje sukkels NanMaar ik zal hier niet helemaal open en bloot mijn mening zetten
haha kom maar op hoe meer ik hierover van mensen hoor ik beter ik hun kan confronteren!
Maar ik zal hier niet helemaal open en bloot mijn mening zetten 
whahaha, dat zegt een meisje bij mij in de klas steeds, echt keihard! YOU ROCK!!
gaan de lessen morgen niet door maris?? hoe kan dat nou en wat is droes op stal? ik snap er helemaal niks van please laat het me nog ff weten via bokt, of een mailtje of via de telefoon want ik snap er niks van! dus we hebben als ik het goed begrijp morgen geen les! wat raar en jammmer joh.. ik snap er helemaal niks van.. maja.. ik ben heel lang niet op bokt geweestvolgens mij maardat komt omdat ik nu binnen kort dan vakantie heb en dan krijg ik ineens allemaal toetsenenz.. en dan heb ik zoals altijd heeel erg druk volgende week en die week erna worden nog erger du ik zal de laatste tijd niet zo heel veel meer op bokt kunnen komen. ik probeer het natuurlijk wel.. ik doe me best. tot snel dan..
Moet in de kerstvak. wel leren voor de pww, maar moeten dan écht wel iets doen, Kiek