ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:12

_Kiki_ schreef:
D'r is er een jarig, hoera, hoera, d'r is er een jarig dat kun je wel ziiieeeeen... GEFELICITEERD MARTIEN! Haha!

Jeetje, wat een stelletje sukkels Nan Rolleyes Maar ik zal hier niet helemaal open en bloot mijn mening zetten ROFL

haha kom maar op hoe meer ik hierover van mensen hoor ik beter ik hun kan confronteren!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:30

Maar Nan, het zijn toch jouw spullen? Waarom zou je die moeten delen? Tanja is jouw knollie Knipoog

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 21:31

MRIIIS schreef:
Maar Nan, het zijn toch jouw spullen? Waarom zou je die moeten delen? Tanja is jouw knollie Knipoog

haha jammer genoeg ook een beetje van hun!!

maar het zijn idd mijn spullen en dingen die ik kado krijg ga ik toch niet delen komop! !! en hoe onvoorzichtig hun met die spullen zijn is ook niet normaal!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:11

Inderdaad Nan! ik wilde net zeggen! het is ook niet normaal hoe hun met dat soort spullen omgaan en het is zeker goed dat je er wat van hebt gezegt!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:17

Zij moeten gewoon opdonderen met hun bullshit over lenen enzo, het zijn jouw spullen en jij beslist of je ze deelt of niet. Punt Knipoog

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:25

inderdaad! you rock Tong uitsteken whahaha, dat zegt een meisje bij mij in de klas steeds, echt keihard! YOU ROCK!! Tong uitsteken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:25

Hoe is het eigenlijk tussen jou en die Valerie, Eef? Tong uitsteken

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:52

oh ja dat hebben we helemaal uitgepraat met onze mentor en nu zijn we weer dikke friends Tong uitsteken nee joh grapje maar het is wel uitgepraat! Tong uitsteken

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:04

iedereen bedankt voor de felicitaties Knipoog
en jemig Nan wat ene zeikers zijn het ook... zal ik een keer mee gaan even een hartig woordje met ze spreken Knipoog
vanavond Sinterklaas en we ( mijn zusje broertje en ik) hebben net op tv gezien dat pietje precies weer is omgedraaid met de stoombooit met de pakjes en dat hij dus terug komt.. dus alles komt toch nog goed.. gelukkig pffff
whahaha ik word altijd zo lekker kinderlijk in deze tijd.. vooral als ik mee moet spelen omdat me zusje nog gelooft.. ze gaat alleen nu wel steeds moeilijkere vragen verzinnen zo als: word je als Piet geboren en ben je dan ook al helemaal bruin.... waarom heeft de ene piet zulk haar en de andere piet zulk haar egt grappig

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:10

Haha hoe oud is je zusje, Martien?

Ik heb vanochtend alvast van Sinterklaas een grijze Skinny gekregen en heb vanmiddag voor mezelf bruine AllStars (10 euro, neppe xD) gekocht Schijnheilig

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 23:29

Oh tof Maris.. ja leuk toch! is eigenlijk precies hetzelfde hoor alleen een misschien wat mindere kwaliteit.. maja wat maakt het ook uit... wij zouden eigenlijk helemaal niet aan Sinterklaas doen.. maar toen onverwachts toch nog wat leuke kleinigheidjes gekregen! Haha! altijd leuk..

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 00:00

haha maris wat verwend die sint jou toch zeg!!

Was t leuk martien wat vonden ze van je Wi??!!!???!!

Echt belachelijk hé die meiden! ben benieuwd ze schreef dat ze vond dat ik eigenlijk wel gelijk had maar dat als het beter was voor tanja...... maar dat had ze ook maar gehoord dat t slecht was en ze vond t zelf wel logisch klinken! aahjohh! zo maakt iedereen je wat wijs natuurlijk

MORGEN PRIVELES! en very busy day!

ik heb een pyama ski sokken en die fleecehandschoentjes gekregen martien die jij toen ook had voor ZP maar die ik dit jaar eentje kwijt was! maar nou ben ik weer compleet!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 11:29

whaha die zij lekker he Nan.. me zusje is 8 en me broertje 12... egt grappig gister Ciska( me zusje) zei de hele tijd ik heb niet gehuilt ik heb niet gehuilt( dat doet ze namelijk altijd met Sinterklaas) en toen zat ik op de wc en zij liep in de keuken toen waren we al klaar dus ik boknte vet hart op de deur en toen moest ze huilen whahah dus ik riep de hele tijd jij hebt gehuilt jij hebt gehuilt whahah...
ga nu naar me stage weer boodschappen doen kijken of ze gaat ontsnappen Tong uitsteken whaha

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 12:24

hahahaha die arme cis!!!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:59

whaha dat zal der leren whahahahah ( net zoon eviltje whaha)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:08

Pff, lessen gaan niet door morgen ivm droes op stal ><

Alles goed hier?

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:15

HE!! Scheve mond gaan de lessen morgen niet door maris?? hoe kan dat nou en wat is droes op stal? ik snap er helemaal niks van please laat het me nog ff weten via bokt, of een mailtje of via de telefoon want ik snap er niks van! dus we hebben als ik het goed begrijp morgen geen les! wat raar en jammmer joh.. ik snap er helemaal niks van.. maja.. ik ben heel lang niet op bokt geweestvolgens mij maardat komt omdat ik nu binnen kort dan vakantie heb en dan krijg ik ineens allemaal toetsenenz.. en dan heb ik zoals altijd heeel erg druk volgende week en die week erna worden nog erger du ik zal de laatste tijd niet zo heel veel meer op bokt kunnen komen. ik probeer het natuurlijk wel.. ik doe me best. tot snel dan..

groetjes en een dikke kus aan iedereen whaha..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 09:52

Droes, jeetje, dat is balen!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 12:45

Ja, idd >< Ze weten ook niet hoelang het gaat duren enzo x.x

Ik heb eigenlijk wel zin om nog een weekje kamp te doen, Eef ..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:02

Jaaaaaa, ik heb nieuwe foto's van Nanoe! Haha!
Zal ze vanmiddag even uploaden, verwacht er niet teveel van, maarja.. Hebben julli iig even een beeld Ja

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:49

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 13:58

cool Haha!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:29

echt mooiz hoor Kiek! ik kom ook nog een keetje langs met Maris ofzo.. als dat natuurlijk van jou mag Knipoog maar dat lijkt me wel heel erg gezellig!

oh cool Maris dat je misschien tch nog wilt nou denk er nog ff over na ik hoor het wel van je Tong uitsteken

bijna kerstvakantie!! Haha! Haha! ooh eindelijk ik ben er zooo aan toe he! Tong uitsteken en jullie?

gaan er nog mensen op vakantie.. ik niet in ieder geval! ik blijf lekker thuis.. heerlijk Haha!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 16:55

Jaaaa, natuurlijk mogen (moeten) jullie een keer langs komen! Haha!

Ik ga ook niet op vakantie!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:08

Ik ben zeker aan vakantie toe! Kolere zeg, word helemaal gestoord van school Boos! Moet in de kerstvak. wel leren voor de pww, maar moeten dan écht wel iets doen, Kiek Bloos!

Leuke pics Haha!