Tijdens de wandelingen en dan samen op vrije voeten zijn haha
Wel onwijs eng zo dicht langs de snelweg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Goede morgen!
Gisteren was ik al weer 2 jaar samen met mijn lieve vriendVrijdag avond na ons werk gaan we gezellig een weekend naar Antwerpen
Elja, Gefeliciteerd met het behalen van je laatste tentamen!!Wat ga je studeren in Amerika? Gaaf hoor
Astor schreef:Haha ja is inderdaad familie! Grappig dat ze bij jullie op stal staat! Hoorde dat Gentle en Bajel zich regelmatig losmaken.
Tijdens de wandelingen en dan samen op vrije voeten zijn hahaWel onwijs eng zo dicht langs de snelweg!

Gebruikt die frontiem + hoofdstel nu voor Agloontje
Astor schreef:Goede avond!
Hoest hier? Sommige zullen het al op Facebook hebben gelezen maar ga stoppen met de lessen op de manege...
Erg jammer maar heb het best druk en als ik binnenkort op mezelf woon kan ik alle beetjes goed gebruiken!
En ik ben genoeg tussen de paarden elke week! 3 daagjes per week! Heb nog 6 lessen te gaan en daarna is het afgelopen....
Elja schreef:Astor schreef:Goede morgen!
Gisteren was ik al weer 2 jaar samen met mijn lieve vriendVrijdag avond na ons werk gaan we gezellig een weekend naar Antwerpen
Elja, Gefeliciteerd met het behalen van je laatste tentamen!!Wat ga je studeren in Amerika? Gaaf hoor
Gefeliciteerd! Leuk dat jullie naar Antwerpen gaan. De dierentuin is daar heel cool!
Ik was daar een jaar geleden met Sjoerd naartoe gegaan. Ook nog naar de bioscoop geweest maar vooral gewandeld door de stad.
Ik ga de minor van mijn studie (hotel- & eventmanagement) volgen in Teaneck, New Jersey. De minor heet hotel and restaurant management. Zegt me nog niet zo heel veel maar we zullen het zien! Ik ga in ieder geval een aantal tripjes naar New York City maken en we zijn ook een lange vakantie naar Californieë aan het plannen