Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:04

Haha ja is inderdaad familie! Grappig dat ze bij jullie op stal staat! Hoorde dat Gentle en Bajel zich regelmatig losmaken.
Tijdens de wandelingen en dan samen op vrije voeten zijn haha :P Wel onwijs eng zo dicht langs de snelweg!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:32

Astor schreef:
Goede morgen!
Gisteren was ik al weer 2 jaar samen met mijn lieve vriend :D Vrijdag avond na ons werk gaan we gezellig een weekend naar Antwerpen :D

Elja, Gefeliciteerd met het behalen van je laatste tentamen!! *\o/* Wat ga je studeren in Amerika? Gaaf hoor :D

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie naar Antwerpen gaan. De dierentuin is daar heel cool!
Ik was daar een jaar geleden met Sjoerd naartoe gegaan. Ook nog naar de bioscoop geweest maar vooral gewandeld door de stad.

Ik ga de minor van mijn studie (hotel- & eventmanagement) volgen in Teaneck, New Jersey. De minor heet hotel and restaurant management. Zegt me nog niet zo heel veel maar we zullen het zien! Ik ga in ieder geval een aantal tripjes naar New York City maken en we zijn ook een lange vakantie naar Californieë aan het plannen :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:38

Astor schreef:
Haha ja is inderdaad familie! Grappig dat ze bij jullie op stal staat! Hoorde dat Gentle en Bajel zich regelmatig losmaken.
Tijdens de wandelingen en dan samen op vrije voeten zijn haha :P Wel onwijs eng zo dicht langs de snelweg!

Ja haha was erbij. Gelukkig maar 1x gebeurd en niet regelmatig! Bajellie en gentle kunnen het wel goed vinden samen gelukkig zijn echt maatjes

Kirsten_S

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 09:46

Goedemorgennnn!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:36

Goede avond! :D

Hoest hier? Sommige zullen het al op Facebook hebben gelezen maar ga stoppen met de lessen op de manege...
Erg jammer maar heb het best druk en als ik binnenkort op mezelf woon kan ik alle beetjes goed gebruiken!
En ik ben genoeg tussen de paarden elke week! 3 daagjes per week! Heb nog 6 lessen te gaan en daarna is het afgelopen....

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:59

Goede keuze hoor melis. Natuurlijk zal je het missen en ook het contact met vriendinnen maar af en toe langsgaan vind ik eigenlijk wel genoeg.
Tijdje geleden niet geweest en moest echt weer wennen aan alles :o . Wat een rust bij ringo denk ik dan, heerlijk.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:46

Ik kom elke zaterdag nog op de manege haha. Want rijd Glonie op de zaterdag!

Wel grappig toen ik zei tegen San dat ik zei dat ik ging stoppen en toen zei ze: nee dat mag niet. Heb ik niemand meer voor Claerens haha :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:00

Sandra is ook echt de enige die ik mis. Wat een lieve vrouw is dat!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:27

Ze is zeker lief! Zijn ook maar weinig mensen bij mij in de les die serieus rijden.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:41

Wauw haha, zat op de website van WonderWanita te kijken voor een frontriem, zie ik inene een foto van een meid, ik denk 'hey, dat lijkt op RSVA. Hey, dat paard lijkt op Ushi. Hey.. Die meid lijkt op Melissa' :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:32

Haha klopt, dat is al een hele oude foto hihi :o Gebruikt die frontiem + hoofdstel nu voor Agloontje :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 20:44

Goedenavond!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:44

Aah lief thanks meiden :+:

Bij mij ging het iets minder, Phil was ongelovelijk kreupel.
We wisten niet waar het vandaan kwam. Waarschijnlijk heeft ze net als der moeder problemen met der pezen. Ik heb er nu sinds 4 maanden op gezeten en gestapt. Balen, maar ben blij dat ze weer loopt.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:45

Astor schreef:
Goede avond! :D

Hoest hier? Sommige zullen het al op Facebook hebben gelezen maar ga stoppen met de lessen op de manege...
Erg jammer maar heb het best druk en als ik binnenkort op mezelf woon kan ik alle beetjes goed gebruiken!
En ik ben genoeg tussen de paarden elke week! 3 daagjes per week! Heb nog 6 lessen te gaan en daarna is het afgelopen....

Ik ben ook gestopt, je leert niks meer en het kost echt te veel geld, bovendien vond ik de sfeer niet meer leuk.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:46

Elja schreef:
Astor schreef:
Goede morgen!
Gisteren was ik al weer 2 jaar samen met mijn lieve vriend :D Vrijdag avond na ons werk gaan we gezellig een weekend naar Antwerpen :D

Elja, Gefeliciteerd met het behalen van je laatste tentamen!! *\o/* Wat ga je studeren in Amerika? Gaaf hoor :D

Gefeliciteerd! Leuk dat jullie naar Antwerpen gaan. De dierentuin is daar heel cool!
Ik was daar een jaar geleden met Sjoerd naartoe gegaan. Ook nog naar de bioscoop geweest maar vooral gewandeld door de stad.

Ik ga de minor van mijn studie (hotel- & eventmanagement) volgen in Teaneck, New Jersey. De minor heet hotel and restaurant management. Zegt me nog niet zo heel veel maar we zullen het zien! Ik ga in ieder geval een aantal tripjes naar New York City maken en we zijn ook een lange vakantie naar Californieë aan het plannen :D

ECHT SUPER VET EL!! Ik wil ook naar Amerika, maar dan voor me stage van 20 weken.. Echt respect :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 09:27

Goedemorgen!

Oh echt jane, dat is balen indd. Wat een lange tijd ook ! Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:28

Cool Jane! Naar welke stad wil je? Kom langs als ik er ben, dan kan je alvast gaan solliciteren :D

En sterkte met phillie :(:)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 23:35

Kirsten_S schreef:
Goedemorgen!

Oh echt jane, dat is balen indd. Wat een lange tijd ook ! Hoop dat het nu weer de goede kant op gaat!

Ja hoop het ook, ze is in ieder geval te fris. Word er gek van! Thanks

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 23:36

Elja schreef:
Cool Jane! Naar welke stad wil je? Kom langs als ik er ben, dan kan je alvast gaan solliciteren :D

En sterkte met phillie :(:)

Heb werkelijk nog geen idee, maar ga je zeker contacten!!!!

Thanks mop :*

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 09:17

wie weet er nog allemaal sites waar ze paarden op aanbieden?
Behalve marktplaats en sporthorses?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 09:19

Heb je niet echt denk ik. Bokt zelf maar daar vind ik niet veel altijd veel bijzonders op staan.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 09:20

Zit mobiel dus ga die rare zin hierboven niet wijzigen hahaha

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 17:12

Melanie_B schreef:
wie weet er nog allemaal sites waar ze paarden op aanbieden?
Behalve marktplaats en sporthorses?

Naar wat voor paard ben je opzoek? Leeftijd, niveau, budget enzo.. Want dat verschilt nogal per site/ handelsstal natuurlijk

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:08

Mel, je kan ook kijken naar internationale websites. Kan geen voorbeelden noemen omdat ik niet opzoek ben (en ook nooit geweest) naar een paard maar ik durf te wedden dat als je een topic opent, er genoeg suggesties komen :j

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:10

Ja maar ik ben op zoek naar een fries, met een beperkt budget en toch nog wat eisen. Dus mijn zoektocht is nog niet zo gemakkelijk..