Zo ben ik weer! Me les ging wel goed, niet veel bijzonders gebeurd ofzo. Morgen moet ik werken van 1 tot 9, voor het eerst deze tijden, moet dus 's middags terras draaien, ben benieuwd. En daarna komt Steph!
Ik heb me ziekgemeld voor me werk. Hoest de longen uit me lijf, de hele nacht niet geslapen, heb geen stem meer over en heb het benauwd. Dus die dat werken niet echt zitten.
Ik ging net naar de ruitershop. Me handschoentjes waren er dus die ging ik even ophalen. En ik kan via bokt een wedstrijdjasje kopen, veeeel goedkoper dan de winkelprijs. Maar dat jasje kan niet retour mocht ik hem niet passen....dus ik ging ook even kijken of ze het jasje toevallig bij horseplaza hadden....hier hadden ze hem helaas niet, maar we hebben aan de overkant freddy's zitten dus ik ging daar ook even kijken. Maar die man deed vet moeilijk dat ik dat jasje even wilde passen (ze hadden hem daar wel alleen blijkbaar wel een nieuw model en ook de prijs was anders, maar wilde hem toch even passen want zoveel zou het dan wel niet schelen....) Hij zei egt van jaaah we gaan natuurlijk niet hier passen en ergens anders kopen....(zei die niet tegen mij, maar tegen een werknemer, maar ik hoorde alles) Ik dacht echt zoo meeeennn zeik niet zo joh, doe niet zo moeilijk!! Dus ik heb hem gewoon aangedaan, niet zo miepen hoor! En nu heb ik haar dus een pb gestuurd dat ik het jasje wil kopen!
kim345
Geplaatst: 16-04-11 13:27
Leuk linn!
Smurf heeft vandaag gedronken !! Beetje haperig maar ik had een emmer met appelstukjes voor haar neergezet metme hand de appels een kleine beetje tegenhouden zodat ze er stukjes van af kon happen en toen dronk ze