Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noesie schreef:als tos m nou ook zo mooi gaat vinden.......
afgelopen week stond t veewagentje van henny en petra op t erf toen ik haar binnen haalde.. Het is dat lalina erin stond met een kruiwagen.. maar ze had veel interesse en stond bijna met 1 voetje op de klep
Liesje89 schreef:Des, je maakt ons echt niet vrolijk met die slangenfoto's hoor.. en gezellig commentaar zul je ook niet krijgen, al helemaaaaaal niet op dit soort foto's.. Walgelijk vind ik het, en ik ben niet de enige. Misschien kun je ze ons beter besparen en een topic voor slangenliefhebbers zoeken..
Arme muisjes
Noesie schreef:Iemand een idee:
[BRT] GZ locatie voor midweek 2 pers + 2 paarden 4 t/m 8 juli
Lies: weet jij misschien wat leuks in de buurt van Lunteren?
Desteney_ schreef:Ik wilde alleen maar even laten zien hoe schattig de muisjes waren, wat eigelijk gewoon k*t muizen zijn aangezien ze in m'n slang gingen bijten.
Ineke2 schreef:Desteney_ schreef:Ik wilde alleen maar even laten zien hoe schattig de muisjes waren, wat eigelijk gewoon k*t muizen zijn aangezien ze in m'n slang gingen bijten.
Haha zijn het k*t muizen omdat ze in doodsangst jouw slang bijten? Wat zou jij doen in hun situatie dan?
Nee ik vind het sneu voornamelijk omdat ze geen eerlijke kans op overleven hebben...
Liesje89 schreef:Helemaal mee eens. K*utmuizen. Hoe kun je zoiets nou zeggen. Schattig hè, levend voer.
Ik had als ik zo'n k*tmuis was ook die slang gebeten in de hoop dat hij me niet op zou vreten.
Je bent wel een beetje een sadist als je foto's gaat plaatsen van muisjes die later opgegeten gaan worden en er dan 'schattig hè?' bij zet.