Zoooo, heb weer nieuwe stal/rijschoenen. Pas de deux kon ze niet meer bestellen en ik van de week gezocht op internet, was er nog een shop in dalfsen (bij Zwolle) die ze had. Tot paar maal toe proberen via hun site te bestellen, maar kreeg maar geen activatiecode via de mail..... Daarom vandaag maar in de auto gestapt (had er niet veel vertrouwen in dat telefonisch of per mail dan wel goed zou gaan) en lekker eindje gereden! Die mensen waren stomverbaasd geloof ik dat ik dus vanuit Leiden was komen rijden voor die schoenen en kreeg meteen een kopje thee aangeboden ! Schoenen afgerekend en weer lekker naar huis getuft!
Hahaha, zot! Straks hadden ze gezegd 'het laatste paar is net verkocht
Danseresje
Geplaatst: 09-08-14 22:03
Tja, dan had ik echt pech gehad! Gelukkig was dat niet het geval Zo maar eens gaan slapen.....morgen ontbijtritje! Iemand nog leuke voorspellingen op wie ik mag?
Horsefreak
Geplaatst: 09-08-14 22:07
Trendy maar weer eens? Of doe een keer gek, op Gerko!
Ik ga morgen mijn rijschoenen maar eens testen op Mazzel, even rondje buiten dressuren.
Saskia89
Geplaatst: 09-08-14 22:40
Ik gok Ushi Dushi! Veel plezier en succes met opstaan
Als er vanochtend een ontbijtrit was geweest, was ik zeker op tijd geweest. Half 5 werd ik wakker dankzij mijn lieftallige huisdieren. Tja en toen viel het niet mee om weer in slaap te komen
Je moet je lieftallige huisdieren eens opvoeden, gewoon lekker slapen om half 5 's ochtends. Ratjes zijn wel erg leuk en actieve beestjes en ook lui op zijn tijd.
Ik wil morgen ook niet al te laat naar stal, hopelijk houden we het dan nog ff droog.
Was een prima ritje op het liefste, beste, mooiste en eigenwijste paard van stal! En hij heeft zich super netjes gedragen! Ritje was een beetje mak, we hadden twee beginners mee die ook nog erg onzeker werden! 1 galopje op het strand helaas, terwijl strand echt perfect was!
Voor donderdag zijn wij omgeruild Antoinette! Over Gijs hebben we het verder niet gehad, dus die zal nog steeds op zijn reserveplekje staan!
Leuk op je vriendje! Jammer van de beginners die mee waren.
Mazzel heeft zich prima gedragen, buiten is toch meer zijn ding dan in de bak. Ik heb 45 minuten buiten beetje dressuur gereden, overgangen en stelling. Sommige momenten liep hij keurig beneden, maar liefst loopt hij om zich heen te kijken Deze schoenen reden stuk beter, bleef stabieler in de beugels. De beugels moeten voor mij echt niet langer, anders kan ik niet meer lichtrijden. Nog ff met de beugelophanging gespeeld, maar tot de conclusie gekomen dat ik vooraan lekkerst vindt. Ik moet gewoon opletten als ik overgangen terugrijd, dat ik mijn been erbij houd en niet afsteek.
En verder Amor nog even vertroeteld en stukje gewandeld, hij vond dit keer vooral gras interessant. Hem af en toe maar hapje laten nemen.