gezellig die tence en noah, heb je goed geregeld ilv!
_Noah
Geplaatst: 04-05-11 14:08
Wat een leuke foto's allemaal! Morgen mag ik mijn pa's camera lenen, dan schiet ik nog wat plaatjes van Tencie en Noah. Ik ben er net nog geweest Marion, ze staan er heerlijk bij. Dus als je wilt hoef je niet naar stal.
Nog een baby muis gevonden in de stal van Tjelle. Die moest ik eruit vissen van Lisanne. Het was echt een schatje, ik heb hem maar in het gras gezet want Cees kwam er al aan met zijn quad
Splinter, ik heb niks geregeld, dat heb ik aan Cees en Wil te danken
nou lekker toch nog makkelijker als je niks hoefde te regelen
Cer schreef:
Ik zal maar niet zeggen wat ik erover zei ..
over wat over de muis?
taverno
Geplaatst: 04-05-11 14:13
Ik ga na mijn werk naar stal.Ik wil hem er even uithalen ,kijken hoe dat gaat en hem een licht werkje geven.
Esther van xantha heeft de foto`s gemaakt maar ze had tegenlicht en stond op de baan.Ze gaat het nog een keertje over doen. Als er nog meer foto maak liefhebbers zijn,graag.Mij lukt het toch niet.
Ik wil er ook een als hij ligt
Laatst bijgewerkt door taverno op 04-05-11 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Hahaha nee over dat groepje.. .. um, wat was het ookalweer.. * denk * nou ja, als onderdeel van een subsidieaanvraag voor krakkemikkige baasjes in relatie tot zorgboerderij ofzoiets was het..
Nee hoor, gekheid, super dat ze zo redelijk binnen handbereik staan toch
Laatst bijgewerkt door Cer op 04-05-11 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Foto's maken is ook niet mijn grootste hobby, maar ik ga een poging wagen voor je.
_Noah
Geplaatst: 04-05-11 14:24
de paarden van het schlemielen groepje
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 14:27
_Noah schreef:
de paarden van het schlemielen groepje
Splinter
Geplaatst: 04-05-11 14:29
Cer schreef:
Hahaha nee over dat groepje.. .. um, wat was het ookalweer.. * denk * nou ja, als onderdeel van een subsidieaanvraag voor krakkemikkige baasjes in relatie tot zorgboerderij ofzoiets was het..
Nee hoor, gekheid, super dat ze zo redelijk binnen handbereik staan toch
Bedankt Secricible voor het plaatsen van de foto's. Ik ga vanavond zelf maar weer eens kijken hoe handig ik daar zelf in kan worden. Ik ben toch voorlopig vrij dus zal achter Tence "aanjagen"om te kijken wanneer hij ligt en dan stiekem .
jarrah
Geplaatst: 04-05-11 16:54
Heerlijk zeg, al die foto's van die paardjes op het land! Zit nog in dubio om Tiff ook nog lekker 2 maandjes terug te brengen van de zomer... die vond dat ook altijd zo machtig mooi daar
Ik zie net trouwens dat het vandaag alweer 4 mei is, en bedenk me net dat ik over een half uurtje precies 5 jaar geleden er zo bij zat (huilend en zwetend van de stress en vermoeidheid nadat madam al 3,5 week over tijd was en ik midden in mijn eindexamens zat )
En nog een half uurtje later stond ik er zo bij (ik kon gelukkig weer lachen ):
Bizar dat dat alweer 5 jaar geleden is, en dat dat kleine monstertje inmiddels net zo groot is als dr mams, en zelf ook alweer loopt te waggelen met haar tweede veulen... waar blijft die tijd toch
Ilv!!!! Ik heb het broertje van de babymuis nog gevonden! die liep ook in Tjelle zijn stal! Ik wilde hem samen met dees op hetzelfde plekje in het gras zetten maar hij was zo snel en floepte steeds uit onze handen. uiteindelijk glipte hij de staldeur bij aap onderdoor! Gave foto's allemaal. En liset de tijd gaat zeker snel!
jarrah
Geplaatst: 04-05-11 17:46
Nicam schreef:
Aaaaahhhhhh wat een lekker ding . Toen midden in je eindexamens en nu midden in je scriptie . Gezellig als je terugkomt
Nou idd ja, maar nu gelukkig geen drachtig paard tegelijkertijd
taverno
Geplaatst: 04-05-11 19:16
Tence liep vandaag braaf mee naar voren en heb hem eventjes gelongeerd.Dat viel reuze mee want hij liep lekker door met zijn dikke lijf.
Splinter
Geplaatst: 04-05-11 19:21
brave tencie~!
liset
lief vh weekend 5 winstpunten rijker
taverno
Geplaatst: 04-05-11 19:24
Gaaf gezicht hoor,dat zwart/wit.
Ik vind het er keurig uitzien en even 5 winstpunten rijker,tjonge