mntj schreef:laat ik nu denken dat die moeheid komt van het niets doen. haha.
moet af en toe met poot omhoog. maar daar ligt het dus niet aan.
ik moet sporten.yheee.
meteen hahaha.
zou zo graag willen.
geduld (heb ik niet))))
komt goed schatje!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Zo...ik geloof dat ik er ook klaar voor ben. Maar heb het idee dat het niet helemaal klopt......, heb gewoon ruimte over in m'n koffer. Hahaha, vind ik echt knap van me zelf
. Nou ja, ik kan de hele nacht nog bedenken wat ik vergeten ben. Kan ik het morgenochtend nog in de koffer doen. Om 11 uur staat Taxi Coentje voor de deur. We vertrekken (als alles mee zit) om 13:40 uur en landen in Mexico om 17:30 uur (lokale tijd). Het is daar 7 uur vroeger, dus we hebben morgen een dag van 31 uur
. Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor, maar het gaat vast en zeker geweldig worden
.
Jullie zien me vast morgenochtend voor vertrek wel nog even voorbij komen.
Doegie
winnitou schreef:Hahaha.....wat denk je, een hele toilettas volLIQUITA schreef:Zo...ik geloof dat ik er ook klaar voor ben. Maar heb het idee dat het niet helemaal klopt......, heb gewoon ruimte over in m'n koffer. Hahaha, vind ik echt knap van me zelf
. Nou ja, ik kan de hele nacht nog bedenken wat ik vergeten ben. Kan ik het morgenochtend nog in de koffer doen. Om 11 uur staat Taxi Coentje voor de deur. We vertrekken (als alles mee zit) om 13:40 uur en landen in Mexico om 17:30 uur (lokale tijd). Het is daar 7 uur vroeger, dus we hebben morgen een dag van 31 uur
. Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor, maar het gaat vast en zeker geweldig worden
.
Doegie
wens jullie in iedergeval heel veel plezier en een hele romantische vakantie.
Heb je je reisapotheek mee....
. winnitou schreef:Eindelijk gaan de kilo's er af. en hoe, door veel te eten....
o.a. brood met heel veel tomaat, sla en komkommer er op. Niet een kommetje yoghurt met 2 eetlepel musli, maar een grote bak vol met een flinke berg musli. Veel fruit als tussen door en gewoon eten 's avonds.
nu doorzetten. Heb hier al heel lang chocola in huis liggen maar heb hier nieteens behoeft meer aan.
Hackie schreef:winnitou schreef:Eindelijk gaan de kilo's er af. en hoe, door veel te eten....
o.a. brood met heel veel tomaat, sla en komkommer er op. Niet een kommetje yoghurt met 2 eetlepel musli, maar een grote bak vol met een flinke berg musli. Veel fruit als tussen door en gewoon eten 's avonds.
nu doorzetten. Heb hier al heel lang chocola in huis liggen maar heb hier nieteens behoeft meer aan.
Oh ik heb net cheescake op![]()
En ik ga vanavond niet sporten![]()
Slechte Hackie

LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga nieuws kijken
zag net dat er in de wormer dakpannen van dak gewaait zijn
sbs 6
Tja, wat een noodweer was het even he
LIQUITA schreef:Zo...ik geloof dat ik er ook klaar voor ben. Maar heb het idee dat het niet helemaal klopt......, heb gewoon ruimte over in m'n koffer. Hahaha, vind ik echt knap van me zelf
.
Doegie