KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:48

Ik zocht het overzicht van alle linkjes van iedereen die foto's heeft gemaakt tijdens kamp. Wytze (dat schattige donkere jongetje op kamp) zocht foto's van hem, dus ik heb hem die lijst doorgemaild!

en die De Niro's, die heb ik voor mijn verjaardag gekocht :D

Jetske

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:51

aha die lijst :))

Heb je gewoon zwarte?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:53

Jeps, gewoon zwarte! Zonder fratsen, dus gewoon deze:

Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:54

Maar dan in het zwart dus :P

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:55

Snoekiej schreef:
Ik zocht het overzicht van alle linkjes van iedereen die foto's heeft gemaakt tijdens kamp. Wytze (dat schattige donkere jongetje op kamp) zocht foto's van hem, dus ik heb hem die lijst doorgemaild!

en die De Niro's, die heb ik voor mijn verjaardag gekocht :D

met die clinic, hij moest bijna huilen (leek het wel, weeet niet of het ook zo is). Echt zo sneu :(:)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:56

In het bruin zijn ze al helemaal prachtig, maar in het zwart ookal supermooi :D !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:57

Volgens mij vond hij het wel spannend met de clinic idd. Maar hij vond het wel leuk hoor! Pony werd aan het einde ook echt fanatiek :D Dat vond ik echt leuk om te zien! De pony is 6, hij 13, ze kunnen nog een hoop van elkaar leren! Echt een leuke combi!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:58

Die bruine heb ik aangehad met passen, vond ik ook wel erg mooi! Alleen ga ik niet aan bruin beginnen, dan moet alles bruin :+ En bovendien staat het Vorstin helemaal niet. Maar alleen de laarzen had met dressuur misschien nog wel mooi geweest! Helaas worden deze voor het springen :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:58

Snoekiej schreef:
Volgens mij vond hij het wel spannend met de clinic idd. Maar hij vond het wel leuk hoor! Pony werd aan het einde ook echt fanatiek :D Dat vond ik echt leuk om te zien! De pony is 6, hij 13, ze kunnen nog een hoop van elkaar leren! Echt een leuke combi!

oke mooi :D vond het echt zo sneu als hij het niet leuk had gevonden :(:) Die pony was idd zo lief, toen ze daarna wat meer tempo kregen in de galop ging het echt best wel netjes. Ze kunnen idd nog veel van elkaar leren.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:00

Was hij met die pony die aan het begin zou .. tja, langzaam sprong?

Ja, dat probleem krijg je wel met bruin :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:00

Snoekiej schreef:
Die bruine heb ik aangehad met passen, vond ik ook wel erg mooi! Alleen ga ik niet aan bruin beginnen, dan moet alles bruin :+ En bovendien staat het Vorstin helemaal niet. Maar alleen de laarzen had met dressuur misschien nog wel mooi geweest! Helaas worden deze voor het springen :+

haha ja idd :') Ik wil nog heel graag bruin voor springen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Had wel een mooi set van Rossner gezien dat is gelukkig dan nog niet megaduur. Moet zoiezo een nieuw springzadel namelijk nu ik fanatieker ga springen/crossen.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:01

Jetske_ schreef:

ja die idd, het hele publiek deed wel fanatiek mee met hem aanmoedigen trouwens :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:02

Jetske_ schreef:

Jeps, dat was Wytze! De pony moet wat voorwaartser, maar hij kon wel springen vond ik! En later toen ze wat meer tempo kregen ging hij echt steeds beter en kreeg de pony er ook meer lol in :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:03

Als je een nieuw zadel nodig hebt, moet je gewoon een bruine nemen. Dan gelijk een bijpassend hoofdstel en evt een martingaal erbij kopen en dan kan je iig ermee vooruit. Ik vind een complete bruine outfit niet direct nodig (wel mooi, maar gewoon zwart, blauw, grijs of whatever kan ook nog)

Jetske de expert op bruin tuig gebied :') :Y)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:04

Snoekiej schreef:
Jetske_ schreef:

Jeps, dat was Wytze! De pony moet wat voorwaartser, maar hij kon wel springen vond ik! En later toen ze wat meer tempo kregen ging hij echt steeds beter en kreeg de pony er ook meer lol in :D

Ja, dat vond ik ook. Als die wat meer tempo krijgt, dan wordt dat echt een hele leuke springpony!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:06

Jetske_ schreef:
Als je een nieuw zadel nodig hebt, moet je gewoon een bruine nemen. Dan gelijk een bijpassend hoofdstel en evt een martingaal erbij kopen en dan kan je iig ermee vooruit. Ik vind een complete bruine outfit niet direct nodig (wel mooi, maar gewoon zwart, blauw, grijs of whatever kan ook nog)

Jetske de expert op bruin tuig gebied :') :Y)

ik wil eigenlijk dan wel gelijk alles bruin :') in iedergeval eerst Elvis helemaal bruin. Nieuwe leren rijlaarzen bruin kan ik dan al helemaal vergeten dus dat worden dan denk gewoon bruine jophurs met leren chaps. Misschien krijg ik dat wel voor elkaar. en dan een bruine cap.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:08

Ja maar, luister :+
Je zorgt gewoon eerst voor een bruin zadel en hoofdstel. Dan kan je iig springen en dan kan je rustig opzoek/sparen voor je eigen bruine outfit.

Alles in een keer, vooral spullen voor jezelf vinden is erg moeilijk (ik spreek uit ervaring :') )

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:10

ik heb de hele bruine set stiekem al helemaal uitgezocht :')

Maar de laarzen zijn nogal duur, maar die jophurs kunnen later altijd nog gewoon mijn stalschoenen worden. Dus dan doe ik eerst dat en dan sparen voor die laarzen en dan koop ik die laarzen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:11

Ik heb trouwens best lang met bruin tuig en een zwarte/grijze outfit gereden. Dat staat echt niet zo vreemd :+

EN ik rij nu nog steeds met een grijze cap, bij gebrek aan een mooie bruine :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:12

Jetske_ schreef:
Ik heb trouwens best lang met bruin tuig en een zwarte/grijze outfit gereden. Dat staat echt niet zo vreemd :+

EN ik rij nu nog steeds met een grijze cap, bij gebrek aan een mooie bruine :')

daar heb je niet toevallig een foto van? O:)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:18

Tuurlijk :+

Lichtbruin tuig - zwart/heeldonkerblauw jasje en grijze cap - zwarte laarzen
Afbeelding
Mocht je voor lichtbruin tuig gaan ... deze peesjes zijn te koop O:) ^

Donkerbruin tuig - zwart/heeldonkerblauw jasje en grijze cap - zwarte laarzen
Afbeelding

Donkebruin tuig - grijs jasje en cap - bruine laarzen
Afbeelding

Donkerbruin tuig - bruin jasje - grijze cap - bruine laarzen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:23

De niro's zijn zeker mooi :j jammer dat het kalfsleder is... dat slijt toch net wat sneller...

Ik wil ook graag bruin tuig, maar dan wil ik ook nog alles zwart houden. Je hebt genoeg paarden die bruin niet staan en dan kan je straks weer een nieuw zadel gaan kopen omdat het niet mooi is :Y) Ach wie weet, als ik ooooooooit geld over heb koop ik een bruine set!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:31

XxDamelzaxX schreef:
Snoekiej schreef:

haha ja idd :') Ik wil nog heel graag bruin voor springen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Had wel een mooi set van Rossner gezien dat is gelukkig dan nog niet megaduur. Moet zoiezo een nieuw springzadel namelijk nu ik fanatieker ga springen/crossen.

Maar je hoeft ook niet meteen alles bruin :+ .
Kijk eens naar de internationale springruiters, die hebben vaak alleen maar een bruin zadel (dus de rest zwart) maar dat ziet er toch erg netjes uit :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:38

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb bij Meno&Ultra alles bruin, behalve mijn laarzen en springsingel (en thuis mijn cap ook niet, omdat mijn zwarte veel lekkerder zit :P ). Bodyprotector en crossbeschermers ook niet, rugnummerhouder ook niet. En wat ik persoonlijk ook jammer vind, is dat er geen bruine beugelblokjes zijn :')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:39

Bestaan er wel bruine rugnummerdragers dan :D ?!