en die De Niro's, die heb ik voor mijn verjaardag gekocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Ik zocht het overzicht van alle linkjes van iedereen die foto's heeft gemaakt tijdens kamp. Wytze (dat schattige donkere jongetje op kamp) zocht foto's van hem, dus ik heb hem die lijst doorgemaild!
en die De Niro's, die heb ik voor mijn verjaardag gekocht
Snoekiej schreef:Volgens mij vond hij het wel spannend met de clinic idd. Maar hij vond het wel leuk hoor! Pony werd aan het einde ook echt fanatiekDat vond ik echt leuk om te zien! De pony is 6, hij 13, ze kunnen nog een hoop van elkaar leren! Echt een leuke combi!
Snoekiej schreef:Die bruine heb ik aangehad met passen, vond ik ook wel erg mooi! Alleen ga ik niet aan bruin beginnen, dan moet alles bruinEn bovendien staat het Vorstin helemaal niet. Maar alleen de laarzen had met dressuur misschien nog wel mooi geweest! Helaas worden deze voor het springen
Jetske_ schreef:Was hij met die pony die aan het begin zou .. tja, langzaam sprong?
Ja, dat probleem krijg je wel met bruin
Snoekiej schreef:Jetske_ schreef:Was hij met die pony die aan het begin zou .. tja, langzaam sprong?
Ja, dat probleem krijg je wel met bruin
Jeps, dat was Wytze! De pony moet wat voorwaartser, maar hij kon wel springen vond ik! En later toen ze wat meer tempo kregen ging hij echt steeds beter en kreeg de pony er ook meer lol in
Jetske_ schreef:Als je een nieuw zadel nodig hebt, moet je gewoon een bruine nemen. Dan gelijk een bijpassend hoofdstel en evt een martingaal erbij kopen en dan kan je iig ermee vooruit. Ik vind een complete bruine outfit niet direct nodig (wel mooi, maar gewoon zwart, blauw, grijs of whatever kan ook nog)
Jetske de expert op bruin tuig gebied![]()
XxDamelzaxX schreef:Snoekiej schreef:Die bruine heb ik aangehad met passen, vond ik ook wel erg mooi! Alleen ga ik niet aan bruin beginnen, dan moet alles bruinEn bovendien staat het Vorstin helemaal niet. Maar alleen de laarzen had met dressuur misschien nog wel mooi geweest! Helaas worden deze voor het springen
haha ja iddIk wil nog heel graag bruin voor springen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Had wel een mooi set van Rossner gezien dat is gelukkig dan nog niet megaduur. Moet zoiezo een nieuw springzadel namelijk nu ik fanatieker ga springen/crossen.