xan schreef:Ik was vanmorgen niet echt lekker.
Gister eigenlijk ook al niet. Nadat de kinderen naar school waren ben ik nog maar even mijn bed ik gedoken. Toen rustig aan gedaan en toen ging het wel weer.
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik ziek ga worden.
Wil graag dit weekend weer eens een wedstrijd rijden.
Manon (Jitske) en ik hebben van de zomer wel eens lopen geiten om ook mee te doen met een wedstrijd, te weten een kür op muziek. We zouden het laten afhangen van de bui van onze paarden, dus er zou niets te oefenen zijn, ha ha! Dat zal me en zooitje worden!
Ik heb nu tuig van een vriendin, omdat het schoftje van mijn eigen tuig nog niet gemaakt is. Zo op het eerste zicht paste het wel (ook een Cob-maat), maar ja.... en zal die dikke buik van Maisie nog wel tussen de lamoenen passen....
en is er wel ruimte om te oefenen (er zijn ook lessen en mensen die gewoon willen rijden in beide binnenbakken en de buitenbak is bevroren)...
en gaat ze überhaupt de trailer wel in....
Ik zie vast beren in het bos

)
. Ik was voor mijn doen vanmorgen vroeg uit de veren. Heb even lekker gereden, daar werd ik wel even warm van gelukkig. Ik had me ook goed ingepakt, maar m'n benen zijn nu bevroren. Alleen een rijbroek is nu echt veel te koud. M'n boven benen zijn helemaal rood en aan het tintellen. Zo maar onder de hete douche. Mag vanavond weer lekker werken.
Of eigenlijk vanmiddag, want ik moet op tijd naar stal