Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:43

Afbeelding

Ik met mijn achterneefje :+:

Anoniem

Re: Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:45

Hey ladies! Hoe gaat 't hier? :D

Aaah wat een poppetje Irene! <3

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:46

Met mij prima. Heerlijk lang weekend :z . En gister leuk feest gehad van/met familie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:47

Leuk!! Ja ik ook lekker lang weekend. Alleen helaas zit ik wel midden in een tentamenweek, die al niet zo soepeltjes verloopt. :') Maarja, nog 3 tentamens te gaan, woensdag weer even klaar. & dan op naar de examens!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:50

Ahh dat is jammer! Veel succes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:07

Dankjewel! :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:08

Leuke foto Irene!

Succes nog eventjes Juul! :)
Mijn toetsweek is gelukkig voorbij. Maar heb vrijdag mondeling examen geschiedenis en dan moeten we alle stof voor het examen al kennen. Dus dat is wel heeel veel. Dus daar ben ik alvast mee bezig, bah bah..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:58

Dankje!

Hoe ging jou toetsweek?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:39

Mwah weet het niet zo goed. Nog maar 2 cijfers terug.
Een 6,2 en een 3,9 :') maar zal wel zien na de rest van de cijfers zeg maar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:41

Aah balen van die 3,9. :(:)

Bij mij ging m&o vorige week echt super slecht.. Ik heb nu nog eco, ges en wis komende week. Geschiedenis is écht veel.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:46

Ja moet je ook over Vietnam & dynamiek en stagnatie? Daar heb ik m'n mondeling over.

Voor m&o had ik een 6,2.. Ging ook best slecht toen, maar uiteindelijk viel de schade mee gelukkig :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:51

Ja dat voor geschiedenis idd! Pfoe.. als ik daaraan moet beginnen ga ik steeds afleiding zoeken. :)) Gister nog een poging gewaagd met een klasgenoot om te leren. We gingen maar eerst een docu over Vietnam kijken om in de stemming te komen, maar verder kwamen we ook niet. :') Vanochtend ff doorgelezen, maar het is zo ontzettend saai en ingewikkeld allemaal.. Ik sta nu afgerond een 8 voor geschiedenis dus dat wil ik eigenlijk wel graag zo houden. Maarja, dan moet ik wel an der arbeit. :Y)

Mijn M&O tentamen bestond nu gewoon uit opgaven uit het boek. Gelukkig had ik 1 ervan vlak ervoor nog gemaakt. Maar de rest.. ik denk echt niet dat ik het goed gemaakt heb. Vorige cijfers waren een 5,7 en 4,7, dus dat gaat heel lekker. :+ 6,2 is wel echt netjes hoor voor m&o!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 19:58

Oh jammer zeg van m&o. Het is moeilijk he? Althans, ik vind het niet echt moeilijk maar omdat het zoveel is raak je door de war. Ik zet altijd heel veel in mijn rekenmachine, formules maar ook gewoon hele stukken tekst. Dat scheelt vaak, anders zou ik ook geen voldoendes halen voor m&o. :)
Ga met een 6,8 ervoor het examen in dus dat is wel een geruststellende gedachte zeg maar.

En ja, geschiedenis. Hou er maar over op. Zeker Vietnam is echt verschrikkelijk. Dat over de Gouden Eeuw in NL vind ik nog wel te doen. Maar Vietnam is met al die namen enzo veelste ingewikkeld. Maar woensdag komt een collega me helpen. Dat heeft ze bij Dynamiek en Stagnatie ook gedaan en dan snap ik het net wat beter en kan ik de verbanden leggen. Hoop dat dat dan met Vietnam ook zo is. Ben wel zo slim geweest om mn boek op school te laten liggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:01

Haha handig! Ja idd doordat het zoveel is raak je in de war ja. Onze rekenmachines worden voor het tentamen gereset door de docent, helaas..

Ja die Gouden Eeuw gaat idd nog wel. Dat vond ik eerst saaier dan Vietnam, maar nu vind ik Vietnam irritant. Ik heb nog maar 1,5 dag.. En heb het alleen nog maar doorgelezen. Pfoe... dat wordt vast een voldoende. :')

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:06

Ja?! Bij ons zeiden ze zelfs dat we gebruik moesten maken van de tekst die in de rekenmachine kan :)).
Met m&o heb ik ook wel heel veel geluk gehad hoor. Vorige keer had die vrouw de punten verkeerd opgeteld. Had een 7,8 maar eigenlijk maar een 6,6. Maar het mocht niet meer veranderd worden dus had ik echt geluk mee!

Vietnam is echt poedersuiker gewoon! Wens je heeeeeeel veel succes iig! Ik ben nu bij 4.4 van de Republiek bleh. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:08

Haha dan heb je idd wel geluk! Ja die man zegt bij ons ook altijd doodleuk dat we alles erin moeten zetten, compleet met tekst en uitleg hoe je dat moet doen. En voor het tentamen komt meneer vrolijk langs om alles leeg te gooien. :')

Dankje! Jij ook succes! Ik lees niet heel die boeken, geen tijd voor. Ik leer de samenvatting, de jaartallen en de begrippen. :+ Dan maar een 6 deze keer, heb het ff helemaal gehad. :')

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:09

Dat is raar zeg. Stom joh :?
Dat is juist het beste aan die hele rekenmachine haha.

Nou dit boek heb ik opzich best snel doorgelezen. Had het de vorige keer goed geleerd en dat scheelt wel.
Wow een 8 voor geschiedenis :oo. Ik ben al super blij met mn 6je :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:11

Haha. En dan nog te bedenken ook dat ik juist dacht dat dát het vak zou gaan zijn waar ik op zou kunnen zakken! :+ Maar 't komt ook wel doordat ik een 7 voor m'n presentatie had en een 9 voor m'n essay. Dat werd gemiddeld tot een 8. En ik had een 7,4 en een 7,5 voor m'n tentamens. :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:13

Woow dat is echt super hoog hoor :D.
Ik had een 4,9 en een 7. En die 7 is echt mijn record in de afgelopen jaren _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:16

Haha das toch super netjes! Geschiedenis is ook gewoon moeilijk. Want dat staat ook achter in mijn boek: Als je de stof beheerst (wat al super veel is) betekent dat nog niet dat je ook de vragen goed kan beantwoorden. Daar zitten ook weer allemaal tactieken aan vast. :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:22

Ja dat is het probleem he!?
Veel mensen denken dat het alleen leren is, maar je moet ook verbanden kunnen leggen en daar ben ik echt heel slecht in. En ze stellen de vragen ook vaak op een rotte manier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:25

Ja idd! Wij krijgen altijd vragen bij een bron....

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:27

Ja bronnen ook zo vervelend. Daar ben ik ook zo slecht in. :')

Jij doet VAVO toch? Is het zo dat er veel ehm 'criminelen' in jouw klas zitten? Daar staat het bij ons op school om bekend :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:27

Neehoor dat valt heel erg mee. :) Wel uitschot, maar daar heb je niet echt last van. Over het algemeen hele leuke mensen!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:33

Want als ik dit jaar zak, dan wil ik ook naar de VAVO. Hoef ik tenminste alleen nog maar de vakken te doen waar ik op gezakt ben, maar dat werd afgeraden. Persoonlijk denk ik dat het uiteindelijk wel mee valt.
Bedoel, als een buitenstaander mijn klas ziet, denken ze wrs ook dat het geen leuke klas is (zitten veel buitenlanders in enzo), maar in werkelijkheid zijn ze allemaal super leuk en beschermen ze de meisjes ook allemaal als het moet :j