jep...... haha vandaar dat ik hier nu ff zit Het is echt erg als het zo rustig is, sommige zeggen heerlijk toch, maar verveel mij gewoon dat is toch niet best op je werk!
J astom is dat he? Als ik werk en het is druk, dan denk ik pfff mag wel wat minder hoor, maar als het dan rustig is wil ik dat het druk is! Ach, ik ben niet snel tevreden haha
Hoe is het vandaag met je rug? Ben je naar school?
AshleyvdH
Geplaatst: 02-03-09 12:41
Ik ben vandaag maar een dagje thuis gebleven Ik heb echt veel last van mijn rug en nek!! Morgen maar wel naar school dan is de 1ste dag van mijn school examens
Dat is balen Ashley. Misschien toch ff naar de fysio als je er last van blijft houden. Want je hoeft nog maar 1keer verkeerd te vallen en het is echt goed raak. Het zal ook een stuk lekkerder rijden als je er geen last meer van hebt.
Dat is balen Ashley. Misschien toch ff naar de fysio als je er last van blijft houden. Want je hoeft nog maar 1keer verkeerd te vallen en het is echt goed raak. Het zal ook een stuk lekkerder rijden als je er geen last meer van hebt.
En hoeveel heb je er morgen? Wel lekker dat je vandaag de hele dag hebt om te leren, hoef je niet 's avonds te stressen
Je loopt er idd al zo'n tijd mee Ashley en ik denk dat het niet vanzelf over zal gaan (wat je misschien wel hoopte). Wat Jolanda zegt een massage kan ook geen kwaad.