Flevolander schreef:Waar is je ava btw meliss?
wegg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:Waar is je ava btw meliss?

het zal alleen nog
Astor schreef:Gaat gelukkig al ietsje beter met meHeb eindelijk na 2 uur mijn 2 broodjes op
En ik denk aan dat ik een grote lekker krijg maandag en ik ga mijn toets goed makenhahaa

Astor schreef:WAUW YARA IK VIND JE AVATER MOOI
Nu zijn jij en Debby in dezelfde stijl (a)

Yaraa schreef:Astor schreef:WAUW YARA IK VIND JE AVATER MOOI
Nu zijn jij en Debby in dezelfde stijl (a)
Heeft Debby voor me gemaakt
Aaahh die foto van jou en Ayla is echt leuk!
Dat lippie

ga nu ff werken
hahaha

en dan in de avond les op de manege! Yaraa schreef:Princess loopt alweer bijna helemaal goed!
Ze moet nog wel de hele dag op stal staan, maar we zijn
nu al wel bezig om langere stukken met d'r aan de hand
te stappen en stukjes te draven en dan gaan we het langzamerhand weer een beetje opbouwen, longeren enzo..
dus het gaat weer helemaal goedkomenhet zal alleen nog
wel een paar weekjes duren...
Astor schreef:Mag vast wel van Debby! Als we Bandit maar wel mooi maken voor de foto natuurlijk.
En dan krijgt Debby wel weer gave fototjes van Boefje, dus ik denk dat ze het vast wel goed vind!
En ik wil ook wel van haar en Boef maken hoor
En dan doen we prin gewoon ITP en Boef HAW
Flevolander schreef:Yaraa schreef:Princess loopt alweer bijna helemaal goed!
Ze moet nog wel de hele dag op stal staan, maar we zijn
nu al wel bezig om langere stukken met d'r aan de hand
te stappen en stukjes te draven en dan gaan we het langzamerhand weer een beetje opbouwen, longeren enzo..
dus het gaat weer helemaal goedkomenhet zal alleen nog
wel een paar weekjes duren...
Daar zou ik denk ik nog even mee wachten tot ze weer echt 100 % loopt... aangezien longeren best een belasting legt op een paard zn benen. Ik zou even voor morgen of vrijdag een afspraak maken met de DA dan kan Bas er bij Boef even een enting in rammen en ook nog even naar Prin dr pootjes kijken.. Als ik niet alweer te laat ben met bellen
Over 1,5 week ofzo 
Yaraa schreef:Flevolander schreef:
Daar zou ik denk ik nog even mee wachten tot ze weer echt 100 % loopt... aangezien longeren best een belasting legt op een paard zn benen. Ik zou even voor morgen of vrijdag een afspraak maken met de DA dan kan Bas er bij Boef even een enting in rammen en ook nog even naar Prin dr pootjes kijken.. Als ik niet alweer te laat ben met bellen
Nee, nu ook nog niet, gekkie!Over 1,5 week ofzo
als de DA er idd naar gekeken heeft...
Trouwens Boef z'n vacht glom vet mooi vannochtend!! :D
Astor schreef:Deb ga jij ook een keer een springwedstrijdje doen met Boefje?