Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:winnitou schreef:Veel plezier morgen met de bijeenkomst
Ben heel benieuwd hoe plezierig het gaat worden
. Ik heb totaal geen verwachtingen. Ik vind het wel goed dat deze gelegenheid er nu eens is. Ik denk ook niet dat er een toespraak o.i.d. gehouden wordt. Al denk ik wel dat dat verwacht wordt. Want als je de uitnoding leest staat er wel dat er een terugblik op het afgelopen jaar en een vooruitblik voor het komend jaar gehouden wordt. We zullen het zien vanavond. Ik hoop i.i.g. niet op heftige discussies
. LIQUITA schreef:Ik ben wel zeer benieuwd hoe het zal gaan vanavond, én of het druk wordt. Ik heb totaal geen verwachtingen. Ik vind het wel goed dat deze gelegenheid er nu eens is. Ik denk ook niet dat er een toespraak o.i.d. gehouden wordt. Al denk ik wel dat dat verwacht wordt. Want als je de uitnoding leest staat er wel dat er een terugblik op het afgelopen jaar en een vooruitblik voor het komend jaar gehouden wordt. We zullen het zien vanavond. Ik hoop i.i.g. niet op heftige discussies
.
_sandra schreef:in ieder geval hebben we er weer een leuk jaartje veldt opzitten! lekker 23 x op vakantie gerweest met mijn paardjes, en vlgd jaar weer!
dus ik blijf nog wel een tijdje hangen hihi!!!
_sandra schreef:Hahaha....ik dacht al_sandra schreef:in ieder geval hebben we er weer een leuk jaartje veldt opzitten! lekker 23 x op vakantie gerweest met mijn paardjes, en vlgd jaar weer!
dus ik blijf nog wel een tijdje hangen hihi!!!
hahaha 23x ik bedoel natuurlijk 3x hahaha
. Maar 23 X is wel NOG beter
. 

ATE schreef:ik hoorde dat er weer twee bij zijn met droes
xan schreef:ATE schreef:ik hoorde dat er weer twee bij zijn met droes
Waarschijnlijk Abel en een andere haflinger (die er naast staat, ben naam kwijt)
Gister is de DA daar nog langs geweest. Abel heeft de vorm zonder bult.
Maar wel met koorts, dus hoogstwaarschijnlijk wel droes, daar gaat de DA vanuit,
gezien de vele gevallen hier.
Wij gaan nu echt briefjes op onze deuren hangen ivm aaien, want gister zijn er weer
hele volksstammen families binnengewandeld met brood e.d.

_sandra schreef:nou bokkertjes, gisteren kon ik niet aanwezig zijn op de jaarvergadring hihi. zijn nl mensen die ontzettend hard moeten werken zo voor de kerst snik snik! dus ik denk vanochtend eens ff alle verhalen over gisteravond te gaan lezen op bokt. helemaal niets dus! is het zoooo laat geworden, of zijn jullie nog allemaal in shok?! ga vandaag weer hard aan het werk om iedereen van een kerstkapsel te voorzien! ben heel benieuwd of ik vanavond de notulen na kan lezen haha!

.

ATE schreef:_sandra schreef:nou bokkertjes, gisteren kon ik niet aanwezig zijn op de jaarvergadring hihi. zijn nl mensen die ontzettend hard moeten werken zo voor de kerst snik snik! dus ik denk vanochtend eens ff alle verhalen over gisteravond te gaan lezen op bokt. helemaal niets dus! is het zoooo laat geworden, of zijn jullie nog allemaal in shok?! ga vandaag weer hard aan het werk om iedereen van een kerstkapsel te voorzien! ben heel benieuwd of ik vanavond de notulen na kan lezen haha!
nou echt veel hebben we niet van diana gehoord
kan ze niks aan doen hoor ze was in het ziekenhuis ivm haar baby
nora heeft de klachten van de pensionners genoteerd en geeft dat door aan diana
zal pas volgend jaar worden met andwoorden
LIQUITA schreef:
Voor JOHANNA
Er is er een jarig, hoera, hoera.
Dat kun je wel zien dat is zij.
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja.
En daarom zingen wij blij.
Zij leve lang hoera hoera.
Lang zal ze leven.
Lang zal ze leven.
Lang zal ze leven in de gloria.
In de gloria.
In de gloria.
Hieperdepiep HOERA!!!!!! (en dat 45 X)
Twee violen en een trommel en een fluit,
Want Jo'tje die is jarig en de vlaggen hangen uit.
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij,
Want Jo'je die is jarig en dat vieren wij!
Ik wens een gelukkige verjaardag
Ik wens een gelukkige verjaardag
Een gelukkige verjaardag!
Een gelukkige verjaardag voor jou!
Een gelukkige verjaardag!
Een gelukkige verjaardag voor jou!
Vandaag is een bijzondere dag,
want jij bent jarig.
Je krijgt een zoen en iedereen lacht.
Ja, jij bent jarig.
Een slagroomtaart of een witte roos.
veel hiep hiep hoera's en leuke kadoos.