Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Nou 10, nu zijn we nog maar met z'n 2en. Ik ga er ook een eind aan maken....
. Ik zit echt niet mee te tellen hoor...ik heb geluk, ik heb geluk...we gaan de jackpot winnen met de staatloterij (we hebben weer een straatje gekocht van het winnende geld van de ouderjaarsloterij). meelen schreef:Hahaha, natuurlijk!!LIQUITA schreef:Nou 10, nu zijn we nog maar met z'n 2en. Ik ga er ook een eind aan maken....
Aan het gebok alleen toch zeker?

meelen schreef:Wat zit je nou met die 2 te klooien Liquita?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Hahaha, natuurlijk!!
Aan het gebok alleen toch zeker?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Wat zit je nou met die 2 te klooien Liquita?
die 2 betekend "helemaal eens" . Ga maar eens met je muis over blokje 2.
meelen schreef:Ik was het helemaal eens met jou uitspraak over Rockoo, hahahaha.Ja dat weet ik, maar jij zet ook een 2 in een post. Heb je nu 2x (hihihi) gedaan.

LIQUITA schreef:AAGGG...de eerste lammetjes zijn al geboren.
meelen schreef:LIQUITA schreef:AAGGG...de eerste lammetjes zijn al geboren.
Aah, kunnen we eindelijk weer lamsshoarma halen.
-1 
LIQUITA schreef:Heb je hem

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Aah, kunnen we eindelijk weer lamsshoarma halen.
-1

xan schreef:Ha Meelen, ik heb inderdaad net doorgekregen dat je de boel netjes had geveegd![]()
En natuurlijk alleen maar leuke nette mensen bij ons op de gang(wacht maar tot Anke en ik er weer zijn
)
En Henk is helemaal TOP. Er is vroeger nog wel eens gedacht dat hij mijn vader was, en nog erger dat hij mijn man was![]()
![]()
(Henk is de schoonvader van Angelo)
rockoo schreef:Ik zal Tom morgen ook de groetjes overbrengen ik zou vanavond gaan rijden maar Tyson is kreupel dus ik ben niet geweest.
xan schreef:winnitou schreef:Xan, wanneer kom je filmpje kijken ?
Morgen.
Eerst even mijn huis een beetje boenen, en daarna wilde ik bij jou op de koffie komen.
Zo rond 10.30 uur. Is dat okee ?????