Kelly_Taco schreef:Haha Marijk riep dat vorig jaar dacht ik met de prijsuitreiking ofzo.
Team Rose
Volgens mij houdt Marijk wel van een glaasje... haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelly_Taco schreef:Haha Marijk riep dat vorig jaar dacht ik met de prijsuitreiking ofzo.
Team Rose

! Maar kan eigenlijk ook niet zo goed kiezen
!

Citaat:Ik kan nu geen garantie geven over de tijden van de rubrieken. We krijgen aparte ponyringen, en de indeling qua tijd is nu nog niet bekend.
sniesie schreef:Kelly_Taco schreef:Haha Marijk riep dat vorig jaar dacht ik met de prijsuitreiking ofzo.
Team Rose
Volgens mij houdt Marijk wel van een glaasje... haha

_Fieke schreef:Marijk ik krijg een mailtje van de Nhrv dat ze nog geen zekerheid kunnen geven over de starttijden.Citaat:Ik kan nu geen garantie geven over de tijden van de rubrieken. We krijgen aparte ponyringen, en de indeling qua tijd is nu nog niet bekend.
Nou lekker dan!!
Talida schreef:ik vind 2 het leukst, vind ik de blacks je armen wat onhandig. Maar van black nr 3 dan.
heb ook nog steeds niks verzonnen welke foto ik zal nemen.
Ben wel lekker voldaan moe van mn fietssprintje naar huis. Baal wel van Tal, had wat balkjes neergelegd, eerst draafde ze er echt mooi over, 2e keer breekt ze zowat dr nek en loopt 5passen goed kreupel![]()
![]()
Mn vriendin die erbij was is dierenarts, die denk echt iets in dr rug dat losgemaakt moet worden, dus morgen de chiropractor maar even bellen
Ik werd vanmorgen wakker van de wekker van Mark (3 kwartier te laat dus) Echt zoooooo irritant.... daar heb ik de hele dag last van