Iriis_ schreef:
ikwil je ook!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iriis_ schreef:

Iriis_ schreef:![]()
Nortella schreef:hoe kom je ingodsnaam op zon email

[/quote]
[/quote]

Annie_ schreef:Woow ik dagt dat paarden moe waren na trektocht..
Noou jastrade was zondag al weer klaar om nog een keertje op jt te gaan

_BLOEMPOTJE schreef:Ik heb dat hele verhaal op de vorige pagina gelzen, weet niet meer van wie die is
Wij hadden juist heeeeeeelveeeeeeeeeeel geklust
Enook gewonnen, met 1 punt verschil
JT 1

_BLOEMPOTJE schreef:Das leuk!
Lijkt me

Nortella schreef:Annie_ schreef:Woow ik dagt dat paarden moe waren na trektocht..
Noou jastrade was zondag al weer klaar om nog een keertje op jt te gaan
Hehe same here..
volgend jaar gaan we gewoon 2 weken

Nortella schreef:Iriis_ schreef:Voor degene die het leuk vinden zijn verslag te lezen (Die zijn gek) haha
Dit is um![]()
Een paar dingen staan er niet in, die ben ik vergeten. Zoals de grote wei enzo![]()
Na de cross hebben we weer lekker getutteld en daarna hebben we gegeten. Na het eten hebben we weer een avondspel gedaan. Dit keer deden we levend ganzenbord. Dit is een spel waarbij er over het hele erf briefjes met cijfer van 1 tot 70 hangen, en op elk briefje staat een vraag. Bij de begeleiding moet je een dobbelsteen gooien. Als je 1 gooit, en vraag 1 vind en goed beantwoord, mag je nog een keer gooien, als je dan 6 gooit moet je nummertje 7 vinden en beantwoorden. Zo gaat het door tot de 70. Dit spel hebben wij ook niet gewonnen, maar we waren wel heel dicht inde buurt! Want Marloes, Karen en nog een meisje waren er ook bijna!
we hadden wel gewonnen hoor!!![]()
want toen ging r nog zo'n dom kind van JT 2 zeggen: ja gaa maar lekker rennen dan hoeven wij niet meer te zoeken

dat zei nog die Anne ofzo.. we stonden er toch bij ? _BLOEMPOTJE schreef:Ik heb dat hele verhaal op de vorige pagina gelzen, weet niet meer van wie die is
Wij hadden juist heeeeeeelveeeeeeeeeeel geklust
Enook gewonnen, met 1 punt verschil
Nortella schreef:ja..dat zei nog die Anne ofzo.. we stonden er toch bij ?
niet grappig meer! 'slik je wel extra vitaminen Iris' 'Jaahaaa' Iriis_ schreef:Nortella schreef:ja..dat zei nog die Anne ofzo.. we stonden er toch bij ?
Ooh, geloof dat het snot naar mijn hersencellen is gestegen![]()
Mèn ik ben zo verkouden..niet grappig meer! 'slik je wel extra vitaminen Iris' 'Jaahaaa'