Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:46

altijd blijven ontkennen dan komt het op een gegeven moment wel goed Tong uitsteken

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:47

ik ga maar eens leren voor mijn tentamen. doeidoei en tot morgen kiss

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:48

geld dat trouwens niet alleen voor de broedperiode?? dan is het hek namelijk dicht volgensmij..

leer se Soof!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:51

Warenko heeft goed feest gevierd vandaag! Hij heeft mij tijdens een buitenritje gelanceerd! Tong uitsteken
Ik was richting Schiedam, ik dacht, rustig aan, hij was zo stijf de laatste dagen....Eerst goed stappen, klein stukje draf en dan geeft ie zelf wel aan of de galop lukt, zo ging het ook, heerlijk!
Ter hoogte van de stoplichten op Abtswoude, keerde ik en we stapten , beetje dribbelen, wat zijgangen, heel indrukwekkend was het allemaal niet, beetje druk, want ja....terug naar stal...Kom ik Marcella tegen op de fiets, we wisselen drie woorden en HUP Duivel met vier benen de lucht in en een flinke bok en ik met een mooie salto Cool in het gras! Ik moest lachen, Renkie nam lekker een hapje gras en Marcella had zowat een hartaandoening van schrik Knipoog Ik heb me niet bezeerd, rolde héél ELEGANT door tot zit, jaja Knipoog en ben weer opgestapt. Alsof er niets gebeurd was, stapten we verder...naar de warme stal Haha!
(Het ligt aan Marcella....gisteren heeft Warenko in Marcella's been gebeten toen ze langs hem liep! Duivel Duivel Duivel

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:08

haha, die Warenko, op zijn oude dag!!! Bloos!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:23

Zo, ondertussen heeft mijn zusje even mijn haar geknipt! Lekker kort!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:27

haha die Renki, ook een leuk manier van verjaardag vieren Tong uitsteken Haha Jet, ik had 't eigenlijk wel willen zien *LOL*

Nou willen alle 255 bokkers die hier meelezen en een pb hebben gestuurd voor de"*ik bied voor rit op Biz* een nieuwe sturen want ik kan jullie berichten helaas niet lezen Clown Het staat er nog steeds Sigaar maf zeg Cool

Ik weet ff niet meer of tegen wie ik t al heb gezegd, maar de peen voor de maand febr is € 7. Als je peen wilt (en nog niet hebt betaald) dit uiterlijk woensdag aan mij doen??
Ik zag trouwens pas ook een paard en wagen en een ander paard dat dijkje opgaan Knipoog

De inschrijflijst voor de groepsrit hangt in de kantine, met dank aan Jet Lachen
Er staan er aardig wat op, leuk!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:31

Nou, ik mag wel een slof aanschaffen en natuurlijk moet ik mijn cap op.....maar dat doe ik eigenlijk altijd al! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:33

Jetta schreef:
Nou, ik mag wel een slof aanschaffen en natuurlijk moet ik mijn cap op.....maar dat doe ik eigenlijk altijd al! Haha!

Ikheb er nog wel eentje voor je hoor, lenen?? Clown
Renk wordt echt wild van die Nature's best muesli Haha! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:39

haha, ik heb ook nog wel ergens een slof liggen.. kun je er 2 om doen!
en ook nog een liverpoolstang die op het deeerde gaatje kan.. dan issie wel te houden toch ? Knipoog

Mijn poownie moest ook nog even gek springen vandaag.. een meneer gaf toen ik net voorbij was zijn hengel even een hele harde zwieper.. Eviet vond dat we beter weg konden rennen, het had zo een zweep kunnen zijn! Nagelbijten / Gniffelen

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:43

Jetta schreef:

Nu ik nog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:56

Jetta schreef:
Warenko heeft goed feest gevierd vandaag! Hij heeft mij tijdens een buitenritje gelanceerd! Tong uitsteken
Ik was richting Schiedam, ik dacht, rustig aan, hij was zo stijf de laatste dagen....Eerst goed stappen, klein stukje draf en dan geeft ie zelf wel aan of de galop lukt, zo ging het ook, heerlijk!
Ter hoogte van de stoplichten op Abtswoude, keerde ik en we stapten , beetje dribbelen, wat zijgangen, heel indrukwekkend was het allemaal niet, beetje druk, want ja....terug naar stal...Kom ik Marcella tegen op de fiets, we wisselen drie woorden en HUP Duivel met vier benen de lucht in en een flinke bok en ik met een mooie salto Cool in het gras! Ik moest lachen, Renkie nam lekker een hapje gras en Marcella had zowat een hartaandoening van schrik Knipoog Ik heb me niet bezeerd, rolde héél ELEGANT door tot zit, jaja Knipoog en ben weer opgestapt. Alsof er niets gebeurd was, stapten we verder...naar de warme stal Haha!
(Het ligt aan Marcella....gisteren heeft Warenko in Marcella's been gebeten toen ze langs hem liep! Duivel Duivel Duivel

geweldig!!!!!!!!! Renkie van harte gefeliciflapstaart en zo te lezen heb je je verjaardag hartstikke leuk gevierd haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:58

johnvt schreef:
Jetta schreef:

Nu ik nog

Johnnie volgens mij heb je een sms van mijn husband,wel ff op blijven letten he

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:12

zo ik heb nieuw raadseltje .Leuk he.Ik zal even de oude nog geven ,want tot nu toe heeft niemand het opgelost

Tweebeen zat op driebeen
Toen kwam vierbeen
Die wou tweebeen bijten
Toen nam tweebeen driebeen
Om er vierbeen mee te smijten

Rararara wat is dit allemaal

Tweebeen = boer
Driebeen ={melk} krukje
Vierbeen = waakhond

En dan nu het nieuwe raadsel

DRIE MANNEN KOCHTEN EEN TENT EN BETAALDEN DAAR €30 VOOR.DUS ALLEDRIE BETAALDEN ZE €10.DE EIGENAAR VAN DE WINKEL KOMT ERACHTER DAT DE TENT MAAR €25 KOST EN STUURT EEN HULPJE ACHTER DE MANNEN AAN MET €5 OM AAN DE MANNEN TERUG TE GEVEN.hET HULPJE DENKT €5 KAN IK NIET DELEN DUS STOPT €2 IN ZIJN EIGEN ZAK EN GEEFT ALLE DRIE DE MANNEN €1 TERUG.
DE DRIE MANNEN HEBBEN DUS €9 UITEINDELIJK BETAALD.
3 X €9 = €27.+ DIE €2 IN DE ZAK VAN HET HULPJE =€29.

WAAR IS DAN DIE €1 GEBLEVEN????????????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:45

AnitaJoeri schreef:
zo ik heb nieuw raadseltje .Leuk he.Ik zal even de oude nog geven ,want tot nu toe heeft niemand het opgelost

Tweebeen zat op driebeen
Toen kwam vierbeen
Die wou tweebeen bijten

Tweebeen = boer
Driebeen ={melk} krukje
Vierbeen = waakhond

DRIE MANNEN KOCHTEN EEN TENT EN BETAALDEN DAAR €30 VOOR.DUS ALLEDRIE BETAALDEN ZE €10.DE EIGENAAR VAN DE WINKEL KOMT ERACHTER DAT DE TENT MAAR €25 KOST EN STUURT EEN HULPJE ACHTER DE MANNEN AAN MET €5 OM AAN DE MANNEN TERUG TE GEVEN.hET HULPJE DENKT €5 KAN IK NIET DELEN DUS STOPT €2 IN ZIJN EIGEN ZAK EN GEEFT ALLE DRIE DE MANNEN €1 TERUG.

even voor de goede orde,Ruben heeft hem opgelost,dus er is nog hoop

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:47

pfff... ja die ken ik.. mn pa vertelde m steeds... maar geen idee meer wat t antwoord was...

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:49

de tent is 25
het hulpje heeft 2 euro
de mannen krijgen allemaal 1 euro terug = 3 euro....
dus dat klopt bij elkaar.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:02

Marieke_ schreef:
de tent is 25
het hulpje heeft 2 euro
de mannen krijgen allemaal 1 euro terug = 3 euro....
dus dat klopt bij elkaar.

ja idd maar ehm toch klopt er iets niet

30 betaald
5 euro eraf waarvan 3 euro teruggegeven dus eigenlijk koste die tent hun 27 euro + die 2 van die man is 29
????

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:05

betalen allemaal 3x9 = 27
maar 2 euro daarvan hoefde ze niet te betalen, maar heeft dat hulpje gejat, dus die moet je van de 27 afhalen!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:07

Marieke_ schreef:
betalen allemaal 3x9 = 27
maar 2 euro daarvan hoefde ze niet te betalen, maar heeft dat hulpje gejat, dus die moet je van de 27 afhalen!

hihi en dat zo laat nog of eingelijk alweer vroeg

gr

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:46

Zo ik ben gestopt met lezen na Vera haar verslag (hehe eindelijk)
Wat een leuk verslag joh, natuurlijk de mindere dingen die je herkent maar dat ze ook zo leuk aangeeft het naar haar zin te hebben op stal en bij jou zal wel erg leuk zijn om te horen.
En ondeugende Pina!
Afentoe een onregelmatigheidje faken om onder het werk vandaan te komen Haha!

En alsnog gefeliciteerd mama van Anous en Renkie.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 07:34

Afbeelding

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 08:01

goedemorgen allemaal.

Vandaag zit ik gelukkig weer lekker alleen Go jij! Go jij! , is niks hoor dat inwerken en vooral niet op de maandagochtend als je van niets weet. Boos!
Gisteren even Naomi geholpen met oefenen met Blando want hij neemt haar een beetje in de maling. Was niet helemaal een succes!!!!! Ach gut Blando vond een startende en wegrijdende auto wel heel erg eng......staart erop en om me heen draaien en snuiven....vooral erg veel snuiven......toen maar even naar de bak gegaan maar meneer had er helemaal geen zin en dacht dat het allemaal een spelletje was geloof ik. Ineens voelde ik een voorbeen tegen mijn arm.....nu heb ik een flinke blauwe plek....hahaha Verward .....het touw zat toen ineens om zijn voorbeen waardoor Blando ineens maar drie benen had.....stond ie toch raar te kijken maar het gevolg was dat hij super braaf was daarna.......raar beest.......daarna de paarden losgezet en Spetter is heel goed op onderzoek uit geweest of het schotje naar het weiland toch niet stiekum open kon Gestoord ....maar helaas voor hem.....stond nog een balk tegenaan en twee touwtjes dus helaas.....weideseizoen voor hem afgelopen.....dan gaan we dus maar rennen met Blando achter zich aan en bokken die Spetter.....en best nog wel hoog voor zo'n klein beestje....... Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 08:36

Mogguh allemaal!!
kaar, ik hoorde gisteren van Gabi dat Spetter vrijdag al in het land had gelopen Bloos

Gekke Blando, het wordt nog een hele stoere jongen Ja

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 08:39

AnitaJoeri schreef:

Tweebeen zat op driebeen
Toen kwam vierbeen
Die wou tweebeen bijten

Tweebeen = boer
Driebeen ={melk} krukje
Vierbeen = waakhond

Die ene eurie heb jij toch nietje