stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 10:30

Gisteren ook boos geworden, we gingen naar brabanthallen naar een beurs dus aangekomen staan er borden volg aanwijzingen. Parkeerwachter wijst je door slagboom tot zover prima maar toen kwamen we bij de volgende en die zei Sorry geen plek. Verre dusren doorrijden en in pad naast ons wel 6 plaatsen maar ja achteruit ging niet ivm andere auto.s. aan pasede pad tegen de richting in kin niet anders komt er oude kerel ons tegemoet en die beweerde dat lazeren niet kon nou goed ik nog stukje achteruit hij voorruit. Komt hij naast mij staan dat ik tegen de richting in rij en achteruit moet dus ik hem verteld dat ik daar wilde parkeren en de rest zal ik jullie besparen. Uiteindelijk is hij doorgereden en konden wij parkeren

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 10:31

Sorry telefoon is beetje gek aan doen met letters

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:55

Nou, iedereen boos.
Ik join de club ook maar..

Ik wil al heel lang heeeel graag over worden geplaatst naar het Stedelijk Gymnasium. Paar gesprekken gehad met mijn afdelingsleider, meneer Pesch. Ik kon het in het jaar ook al niet zo goed met hem vinden, maar toen met de gesprekken over mijn overplaatsing begon ik hem steeds aardiger te vinden. Altijd als ik zijn kamertje in kwam lopen was hij altijd heel positief, en hij wilde elke keer weer op de hoogte gehouden worden als ik wat te melden had over het Stedelijk Gymnasium, dat ik bijvoorbeeld langs was geweest en even een gesprekje had gehad met de rector daar op het Stedelijk Gymnasium.
Nou had ik dus een brief naar het Stedelijk Gymnasium gestuurd, met een aantal motivatiepunten waarom ik daar zo graag heen wilde en ga zo maar door. Toen had het Stedelijk dus mijn school gebeld, en toen hebben hun dus met elkaar gepraat. Toen las ik net een mailtje van mevrouw Gaasbeek van het Stedelijk Gymnasium en die vertelde dat ze had gebeld en dat mijn afdelingsleider, meneer Pesch, geen reden vond om mij over te laten plaatsen op het Stedelijk Gymnasium. Ik ben hier zó boos over geworden, hij heeft 3 keer tegen mij gezegd van "Je kan het, het gaat je lukken." 3 keer, en zelfs 1 keer met mijn moeder erbij, dus die weet dat ik niet lieg. Ik vind het zo'n schijnheilige rotstreek van die man. Ik vecht hier zó hard voor, en ik haal eigenlijk nu allemaal 8'en en hoger, en dan komt hij met dit nieuws.
Mijn moeder is hier ook enorm kwaad over. Dat zo'n schijnheilige man zó aardig tegen je kan doen als ik wat te vertellen heb, en dat hij zó enorm dood kan antwoorden "Ik heb geen reden om Desteney over te plaatsen naar het Stedelijk Gymnasium". Maar het komt goed, ik geef niet op. Ik ben namelijk geen opgever. Maandag zal ik is even langs zijn kamertje gaan en een gesprek met hem aangaan. Maandag gaat er ook een telefoontje naar hem en ik weet zeker dat dit geen leuk gesprek gaat worden. Ben er enorm boos over. Ik werk hier zó hard voor, ik wil dit zó graag, en die man heeft me enkel valse hoop gegeven. Ik heb er geen woorden voor, ik vind dit zo triest..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 15:11

Denk dat ze vrijdag de 13e hebben verplaatst ofzo! Wat een ellende allemaal.

Gelukkig kwam mijn buurman gisterenavond nog aan de deur dat hij zich door zijn vrouw naar de garage heeft laten brengen om zelf naar mijn auto te kunnen kijken :+: Gelukkig heb ik de beste automonteur van heel het land en heeft hij ervoor gezorgd dat mijn toet-toet gewoon door de APK heen komt :D *\o/* Zover ik het kon volgen bleek er iets anders aan de hand te zijn als wat ze in de garage konden vinden. Maandag kan ik hem in ieder geval ophalen en er nog een jaar mee rond tuffen. Denk dat verkopen hem niet meer wordt, dus dan zelf maar uitslijten :P

Desteney, echt super banketstaaf zeg! Gewoon op je strepen gaan staan en ervoor zorgen dat je naar het SG mag. Ben er van overtuigd dat het je gaat lukken +:)+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 15:14

Ben trouwens bijna klaar met de grote verhuizing! :D Mn zus is al een paar maandjes het huis uit en dit weekend was het dan eindelijk zover om naar haar kamer te verhuizen. Nog een paar spulletjes en dan is het weer gedaan.

En wat ik echt super grappig vind ((ja ja! ik beb nog steeds lekker jong :P )) .... mijn spiegeldeuren staan nu tegenover elkaar, dus als ik op bed zit en ik kijk in de spiegel zie ik 1000x mezelf :D Super lollig haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 20:09

mijn boze bui is over hoor
Heb vandaag voor het eerst sinds ongeluk weer kort buitenritje gemaakt (ging goed)
opstappen aan verkeerde kant viel enorm tegen
Kortom is ben op de goede weg.
Mag ook wel na al die maanden

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:10

Waarom opstappen aan de verkeerde kant dan? :o? Fijn dat het buitenritje lekker ging! Ik wacht beter weer af voor ik weer eens richting de Broekpolder vertrek.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:11

Mn nieuwe kamer slaapt nog niet zo lekker. Heb de halve nacht wakker gelegen, dus ben helemaal brak nu :\

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 12:33

AndreaB schreef:
Waarom opstappen aan de verkeerde kant dan? :o? Fijn dat het buitenritje lekker ging! Ik wacht beter weer af voor ik weer eens richting de Broekpolder vertrek.

Ivm met afzetten en leunen (enkel en pols)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 12:34

AndreaB schreef:
Mn nieuwe kamer slaapt nog niet zo lekker. Heb de halve nacht wakker gelegen, dus ben helemaal brak nu :\

Nog maar keertje omdraaien dan of kussen aan de a :z ndere kant van je bed

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 12:35

Vandaag naar nieuw vennep jureren en paarden kijken , vriendin zoekt paard

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:57

Ik ben niet zo'n uitslaper, dus ben maar gewoon aan de dag begonnen. Heb op mn vrije dag alleen niet zoveel te doen, dus van ellende ben ik maar weer begonnen aan mijn cursus Kroatisch :P

Veel plezier met jureren en paardjes kijken. Vond mijn zoektocht vorig jaar echt vreeeeeselijk :o

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:27

Woeiiii lekker buitenritje met het Kikkertje gemaakt :D Maffe beest had blijkbaar een goede dag en kon de hele wereld aan. Tot 2 keer toe langs een trailer gelopen met aan de andere kant de enge silo's. De trampoline met springende kindjes erop kreeg ik haar ook al gewoon langs :oo Moet niet veel gekker worden :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:16

Nou heerlijk gejureerd en nog leuk paard gezien dus vriendin gaat nog x terug voor 2e bezichtiging

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:56

Vandaag op de fiets naar het werk geweest 8) **super trots op c'est moi** :D

Leuk dat je vriendin iets op het oog heeft :) In mijn zoektocht vorig jaar heb ik er heeel wat afgekeurd := Vriendinnen werden hopeloos van me :o Ben dan ook een jaar op zoek geweest naar een nieuwe

((...... met dit monster als resultaat -O- )) . . . . . . . . . . (((haha neeeeee hooor <3 ))

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:57

((Had beter nog iets langer door kunnen zoeken _O- ))

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:58

Vandaag krijg ik de fototjes van Olymp van de training in november ofzo :D Ben benieuwd hoe hard ik me voor mij rijkunsten ga schamen :P

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:21

En en en? Haha, zijn je rijkunsten om te schamen?

*Vast niet! haha, heb je vaker zien rijden en je rijd echt netjes! <3*

Zo maar is wat ondeugende foto's van Robesh plaatsen die ik afgelopen weekend heb gemaakt =) *Heb toestemming van Zipporah :)*

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:47

De beloofde foto van Robesh, jammer dat Steef er zo opstaat, haha =).

Afbeelding

Heb ook nog leuke foto's van Maxie maar ik vraag eerst toestemming voordat ik deze hier plaats =)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:18

Ik vind het zo'n mooi paard! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 17:53

Desteney_ schreef:
Ik vind het zo'n mooi paard! :D

Zei ik jou nou net gedag toen je op bajes zat?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:02

Ja klopt haha! Ik was net klaar met rijden.

Biertje had het goed gedaan! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 20:40

Aha maar volgens mij heb je dan andere kleur haar als op je profiel foto vandaar dat ik twijfelde

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 21:21

Oh neehoor haha, het is gewoon blond.
Alleen krijg ik nu een beetje m'n winterkleurtje terug dus word het iets donkerder. :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:45

Hahaha Okeeii =).

Het topic sterft uit :'(.. Erg jammer dit! haha.

Ik ga is kijken of de andere foto er duidelijker op staat, die zet ik er vanavond wel ff op =), ook nog nieuwe foto's van de pups maken vanavond! De oogjes moeten als het goed is beginnen open te gaan. Ben benieuwd, haha