Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:
Nouww, ze was al een paar weken eerder uitgerekent, maar ze houd ons in spanning![]()
Ik bedoelde eigenlijk hoe lang ze niet mee gaat rijden in de lessen nadat het veulentje geboren is... daar ben ik wel benieuwd naar. Kan me niet meer herinneren hoe lang djinn niet meegereden heeft :S>
Mwhahaa
fallenangel3 schreef:Dat is niet zo lang :S.
Ik had langer verwacht... hebben ze nu eigenlijk al wel een stal vrij waar ze kunnen staan met zijn tweeën?
Kirsten_S schreef:Als worlino nou vandaag bevalt dan ziet iedereen het
fallenangel3 schreef:2 stallen??
Gewone boxen dan zeker he? Of van die wat grotere (die zeg maar achter de manege zitten, die zijn groter toch?
Hebben we eigenlijk meer drachtige merries op de manege... op Dominga en Worlino na?
fallenangel3 schreef:2 stallen??
Gewone boxen dan zeker he? Of van die wat grotere (die zeg maar achter de manege zitten, die zijn groter toch?
Hebben we eigenlijk meer drachtige merries op de manege... op Dominga en Worlino na?
. Weet dan niet zo goed hoe ik me moet gedragen
fallenangel3 schreef:hey Lisette was jij dat nou vrijdag? Het was echt zo een vaag.. ken ik jou nou momentje.. haha!
Ik ben echt niet gewend om mensen die ik via internet ken in het echt te zien. Weet dan niet zo goed hoe ik me moet gedragen
fallenangel3 schreef:hey Lisette was jij dat nou vrijdag? Het was echt zo een vaag.. ken ik jou nou momentje.. haha!
Ik ben echt niet gewend om mensen die ik via internet ken in het echt te zien. Weet dan niet zo goed hoe ik me moet gedragen

Liisette_ schreef:VET MOOIE FOTO IRIS![]()
Zijn de rest ook mooi geworden of is dit de enige ?
) Astor schreef:Zijn Marlina en Jantjes weg van de manege dan?
Astor is een hij (a)
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:VET MOOIE FOTO IRIS![]()
Zijn de rest ook mooi geworden of is dit de enige ?
Ze heeft er maar eentje gestuurd, maar ik hoop eigenlijk niet dat dit de gene is die het word..
En owwjaa, zullen we met de auto gaan? (het waait ze hard)
!
??Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:hey Lisette was jij dat nou vrijdag? Het was echt zo een vaag.. ken ik jou nou momentje.. haha!
Ja, dat was ik![]()
HAHA!
Echt zo, kijken, wie is dat nou..
hoii
hahaha
.
Astor schreef:Zijn Marlina en Jantjes weg van de manege dan?
Astor is een hij (a)
. Haha
.
en dat soort zinnen haha