Ja het was weer gezellig! Leuk om na twee jaar niet gekampt te hebben er nu toch weer naar uit te kijken
Toch wel he Ik ga nu trouwens heerlijk warm douchen, is wel wat anders dan die koude douche van gisteravond Ik heb 2x op Ludwig en 1x op Alex gereden, en ze waren allebei een beetje stout! Alex was stout door Michiel
Ilse maakte Alex stout en dan probeert ze mij de schuld te geven Ik heb een heeerlijk warme douche gehad hoor
Annika!! Al wakker? Ik heb vanochtend m'n eerste pilletje ingenomen en ik voel me een klein beetje vreemd, haha! Had jij dat ook?Ik ben dit jaar sowieso leiding in de weken van 19 juli t/m 1 augustus, en misschien dat er nog wel wat bij komt, you never know
Pilletjes? Ik heb ook nog wel pilletjes in de aanbieding gebruik ze zelf toch niet meer! @ Ils: We gaan meeten!! Ik ben er van 26 juli tot 8 augustus!
prada schreef:heybeetje bijgeslapen? Ik heb een erg leuk weekend gehad, vooral de oude josties op buitenrit!!Hahah jaa dat was een feest!;)Alle josties zwemmen in het water