Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben benieuwd hoe t staat achter Voice! Hoelaat waren we zaterdag ook alweer welkom?
Qua prijs een prima optie, maar denk dat je vooral moet kijken of t paard en manier van lesgeven klikt, dus gewoon proberen! Als we met zn alleen een keer naar Lisiduna gaan, wil ik wel mee hoor
Ponyhof hoeft van mij niet echt.
Wie waren er nog allemaal mee?
haha
En ik wil ook echt nog een gave, scherpe, leuke, zonder tegenlicht galop foto maken.. dus je zal nog wel een aantal keer moeten
Maar oefen graag nog meer! Vind het echt leuk om te doen
Ik ben niet zo'n held en val liever niet (goh
), maar heb toch ook écht liever niet dat mn paps of zusje valt! Dus dat hebben we toch maar niet gedaan.. Je weet het toch nooit met die paarden daar! De grootste was de vorige keer de braafste.. zat t zusje daar op een HUGE paard!
Ging prima hoor, maar toch! Niet dat zusje er zelf mee zit
Die is niet zo snel bang/ onder de indruk.. Maar dat is misschien wel een keer een idee voor ons Thirz
Om jullie maak ik me niet zo druk
haha
Als je dat persé ook een keer wil proberen mag je dat van mij
!
!
haha *dag Thirz! Zoefff
haha En het onweer.. was ook uh.. een ervaring
zit overal op! (al had ik wel wat last van de zadels bij van Loon!
) We zijn trouwens nog langs die manege gefietst vorige week (of de week daarvoor...). En nog langs dat café-tje waar we toen wat gegeten en gedronken hadden en waar de paarden in de 'stands' onder het afdakje konden staan
Was ook best leuk daar!
Heb er zin in, tot zaterdag allemaal!
Maar toch.. wel meteen herfst gevoel zo
Wel frisjes 's nachts, heb mn pyjamabroek alweer aan haha!

gaan we, gaan we....