manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 22:07

Geweldig die foto's en het commentaar....t was echt super. Zie dat ik op elke foto sta in mn zadel haha....jade draaft en galoppeert zo hard, kan gewoon niet zitten dan....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:38

Bar: nog gefeliciteerd met je punten :)
Nel; erug gaaf kado zeg :j Ben benieuwd hoe t staat achter Voice! Hoelaat waren we zaterdag ook alweer welkom?
Cis heeft paardrijkriebels :+ Qua prijs een prima optie, maar denk dat je vooral moet kijken of t paard en manier van lesgeven klikt, dus gewoon proberen! Als we met zn alleen een keer naar Lisiduna gaan, wil ik wel mee hoor :)) Ponyhof hoeft van mij niet echt.
En tja Anne, misschien kunnen we zaterdag nieuwe datum prikken?! Na de foto's van Marieke krijg ik ook echt zin in strandrit!!
T zijn gave foto's Marieke, nu weer zin om vaker te gaan? ;) Wie waren er nog allemaal mee?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:38

Ja ga binnenkort weer een keer. Was nu samen met Henk en Kitty, hun dochter en een vriendinnetje. Als ik weer ga zonder die meiden, alleen met Henk en Kitty, wil dat Jade ook leert om rustig te stappen op het strand, en die meiden willen graag flink galopperen, dat hoeft voor mij niet elke keer....En natuurlijk gaat Anne weer mee....moeten we wel ff mooi weer bestellen...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:55

Vanaf half 9 zijn jullie welkom.
Wilco moet die dag ringrijden, kan ie effe rustig thuiskomen. ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 16:22

haha, met ons erbij verwacht je niet dat dat lukt? *denkt aan ons gegiebel in de kabouterhut* Nèh.. misschien heb je daar inderdaad een punt :Y) haha

Misschien kan je daarna ook een keertje alleen Marieke, kan je helemaal je eigen tempo bepalen natuurlijk! Al heeft ze dan geen stoere vent om aan vast te plakken.. Uh blijven hangen hahaha. Heeft ze trouwens een hap uit der staart of is t niet te zien? En t plan om met de longeerlijn te gaan staat ook nog steeds hè ;) En ik wil ook echt nog een gave, scherpe, leuke, zonder tegenlicht galop foto maken.. dus je zal nog wel een aantal keer moeten :P

Goed idee Thirz! Zal proberen eraan te denken zaterdag even mn agenda mee te nemen (of iig even te kijken wanneer ik de komende tijd niet kan..) Ik heb iig al wel weer een keer geoefend met strandfoto's :D Maar oefen graag nog meer! Vind het echt leuk om te doen :j

Wij wilden in de vakantie ook nog een keer naar Lisiduna. Kan mn paps ook mee naar t strand te paard ipv op zn stalen ros.. Maar zo in de vakantie periode is het daar zo druk en zulke grote groepen, en stiekem maak ik me dan ook altijd een beetje druk :o Ik ben niet zo'n held en val liever niet (goh :P), maar heb toch ook écht liever niet dat mn paps of zusje valt! Dus dat hebben we toch maar niet gedaan.. Je weet het toch nooit met die paarden daar! De grootste was de vorige keer de braafste.. zat t zusje daar op een HUGE paard! :oo Ging prima hoor, maar toch! Niet dat zusje er zelf mee zit :Y) Die is niet zo snel bang/ onder de indruk.. Maar dat is misschien wel een keer een idee voor ons Thirz :j Om jullie maak ik me niet zo druk ;) haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:44

Hoi!
Zeker leuke foto's hoor! Leuk dat je nu bent geweest Marieke, op naar de volgende keer, zodat jullie kunnen wennen!
Het is vast een typefout Thirz, maar als je een strandrit ipv strandzwem gaat doen wil ik natuurlijk ook graag mee! Zwemmen gaat met Oz niet omdat hij niet naast de fiets kan (haha of tenminste, niet als ik mijn fiets heel wil houden én hem), maar rijden moeten we nog steeds een keer doen, helemaal leuk met foto's van Anne!
Zaterdag half 9 zijn we van de partij hoor Nel! En je cadeau is echt mega! Da's geen kleinigheidje ;)
Les is qua prijs zeker een goeie deal hoor Cis, dus als het klikt met die jongen en zijn paard, waarom niet? Is hij instructeur?
Hahaha zie Marcelle al gaan op een reuzenpaard. Lijkt me wel wat voor mij, zo'n grote; tenslotte rij ik altijd op kleine paardjes :D
Gefeliciteerd met je punten Bar, super!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 19:30

Gelukkig was zn naam ook zo reuze: Empire!
Maar ik denk dat jij misschien ook wel voor een keertje op zo'n grote mag hoor :(:) Als je dat persé ook een keer wil proberen mag je dat van mij :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:04

Heb al zin in zaterdag :D!

Lijkt me leuk om naar lisiduna te gaan een x! Ben altijd zo bang dat die zadels echt mega verrot zitten!

Pffff Shaar liep echt voor geen meter in mn les! Volgens mij heeft ze echt gevlogen in de wei, want ze was echt mega stijf! Ben alleen maar bezig geweest met loswerken en madam werkte alleen maar tegen... Echt... na zo'n les kan ik wel janken!

Dolce was daarintegen suuuuper lief! Heb dr max 10 min gelongeerd en ze doet alles al superbraaf op commando. Ik hoef vaak maar 1x galop te zeggen en ze springt al aan! Begin steeds meer een band met dr te krijgen. Volgende week heb ik dr al 1 jaar :D!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:33

Gefeleliciteerd Nel *\o/*
Die zadels zitten ook echt niet je van het daar :\ Maar ach, in rengalop sta je toch alleen maar :+
Ik vond die rit op Shelly toen heel leuk!! Vergeet nooit meer dat ik dr eindelijk op de rem had en de rest me toen voorbij gevlogen kwam :')
Tot zaterdag allemaal!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 19:14

Nel gefeliciteerd!!!!!
Ben er ook zaterdag, leuk om iedereen weer te zien...
Lijkt me leuk n keer Lisiduna, hadden t er toevallig nog over he Anne...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 19:21

Nel, gefeliciteerd met je verjaardag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 19:43

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Hartelijk gefeliciteerd Neline :# :# :# :# :#

Is je kado van Wilco al binnen?

Ja, toevallig dat wij t er laatst nog over hadden! Haha, en dat met Shelly was leuk! :)) haha *dag Thirz! Zoefff :):) haha En het onweer.. was ook uh.. een ervaring :Y)
*pfft, die namen.. verspreek me steeds als ik t over mn werk heb (zeg ik Lisiduna) en andersom.. moet er echt op letten!

Tsja zadels.. heb genoeg zit vlees en niet zo verwend qua zadels :P zit overal op! (al had ik wel wat last van de zadels bij van Loon! := ) We zijn trouwens nog langs die manege gefietst vorige week (of de week daarvoor...). En nog langs dat café-tje waar we toen wat gegeten en gedronken hadden en waar de paarden in de 'stands' onder het afdakje konden staan :j Was ook best leuk daar!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 22:57

Nog net op de valreep: Gefeliciteerd Nel!! Zaterdag doen we er een drankje op :D Heb er zin in, tot zaterdag allemaal!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 07:18

Dank jullie wel...
Cadeau van Wilco is nog niet binnen, ik hoop vandaag!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 18:39

Pffft wat een weer.. Wel knus hoor, lekker binnen zitten en dan naar de regen kijken :) Maar toch.. wel meteen herfst gevoel zo :Y)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:16

ja bahbah.

Joehoeh er lag een briefje op de mat dat ze mn sulky wilden afleveren, maar was natuurlijk niet thuis.
Heb ze net gelijk gebeld en het adres van de pagter doorgegeven, ze brengen het morgen daar... Ben zoooo blij!!!!!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:32

Jippie! Fijn Nel!

Jahoor... ongelofelijk... Sharon is kreupel sinds gisteren :(

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 07:48

ahh balen Bar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 19:11

Nee hè Bar... Hoe was het vandaag? DA geweest?

Heb jij je karretje al Nel? Wel zo fijn dat hij meteen naar stal kon. Scheelt door de brievenbus proppen en meenemen in de auto :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:05

Vandaag was er niets meer te zien, maar doe voor de zekerheid toch een paar dagen stappen en koelen...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:55

Jaaaah heb mn karretje hoor!
Gister heeft wilco hem in elkaar gezet en we hebben hem gelijk op voice afgesteld.
Daarna nog even in de bak gereden met voice en dat ging echt super!!!!!!!
Ze was zo braaf, foto's volgen nog!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:25

Heel gaaf Nel!!! Snel foto's :))
Das vervelend Bar, hoe gaat het nu? Is het weer (dezelfde) pees?
Weer is gelukkig beter he; hoeveel kan je genieten alleen al van een droge dag :+ Wel frisjes 's nachts, heb mn pyjamabroek alweer aan haha!
Bianz: al het vakantiegevoel?! 8-)
Maandag gaan de kids op mn werk weer lekker naar school, hebben we weer wat meer rust; heerlijk :Y)
Nou, ik ga mn huis eens poetsen en dan lekker keutelen bij Nous!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:27

Het is nu dr andere voorbeen (linksvoor), straks komt de dierenarts. Ik vertrouw t gewoon niet!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:51

Peesblessure linksvoor.... dinsdag scan om te zien hoe erg t is...
Kom even niet op internet, heb het helemaal gehad...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:42

O echt vervelend voor je Bar! :(:)

Ik heb foto's van Voice voor de kar, dit is van afgelopen dinsdag.
Dat was dan weer de 1ste keer sinds 5 jaar dat ze ervoor staat.
T ging echt super, alleen het stilstaan wil ze nog niet zo, ze wil heel graag lopen.
En dan lekker dr oortjes naar voren en briezen en dan wil ze het liefst heel hard.
Gisteravond hebben we weer gereden en toen bijna 1,5 uur
En dat ging ook goed, lekker een stukje naar buiten gedaan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op de 2de en 3de foto zie je dat ze al door dr achterhand buigt om weg te willen... :):) gaan we, gaan we....