Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:17

Oh trouwens, las op de site van de paardendrogist dat vanaf volgend jaar je voor een wormenkuur een recept van de DA moet hebben. het is nog niet bekend of de paardendrogist het mag blijven verkopen. Voor de rest van de informatie moet je maar even op www.paardendrogist.nl kijken!
In ieder geval ben ik door mijn wormenkuren heen en ga binnenkort maar eens een stel bestellen!
Misschien kunnen we het met zijn allen doen??
Ik zal wel een briefje ophangen in de kantine!

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:09

wat is het hier weer stil!!

Ik heb nog een klein voorraadje wormenkuren, maar het zou wel irri worden als je ze niet meer "gewoon" kunt kopen!!

Vanavond weer naar Starho geweest.
Mijn passier heb ik achtergelaten, deze was echt superscheef!! Ze gaan 'em uitelkaar halen en weer rechtzetten, voorkant is scheef, kussens zijn scheef gevuld. Ze gaan het ook iets uitvullen want de vulling vond ze echt veels te hard!!!
Van Rijs heeft mijn zadel in ieder geval goed verkloot!! Eikel!! Daar ga ik voor een zadel echt nooooit meer heen
Waarsch kan ik't zadel over ca 1 week weer halen dus als iemand dan mee wil naar Starho, dan hoor ik dat wel

Ik heb mijn stubbenzadel zeer goed kunnen inruilen, zelfs voor meer dan ik er zelf voor heb betaald Ik heb een mooie Prestige dressuur meegenomen voor Biz.. hoop alleen dat het zadel goed ligt Onze stal-zadelmaker gaat hem morgen even bekijken!! Alvast bedankt weer Jet

Nou ik ga lekker mijn mandje in
Tot morgen allemaal!!
.

xMarieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:16

Die van Rijs is echt verschikkelijk. Ik had vorig jaar een stalgenootje gewaarschuwd, maar die trok zich er niks van aan. Vertelde ze vorige week dat van Rijs dr zadel had verkloot.

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:21

Marieke_ schreef:
Die van Rijs is echt verschikkelijk. Ik had vorig jaar een stalgenootje gewaarschuwd, maar die trok zich er niks van aan. Vertelde ze vorige week dat van Rijs dr zadel had verkloot.

Achteraf had ik het ook wel kunnen weten...Het zadel van Ko had hij tenslotte ook al verkloot.. Biz reageerde toen gewoon goed op het zadel, dus heb ik het zo gelaten maar hij werd nu wat chago naar het zadel. Tja dan ga je toch weer denken he?
Ik ben nog ff bezig met andere zadelmaker maar die vond ik wel wat duur (ca € 30 voorrijkosten en opvullen € 80-€ 100!!! per zadel)

Hoop dat ze hem bij Starho wel goed kunnen herstellen en dat ik niet 3x terughoef zoals bij van rijs toen.. we zien het wel

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:36

jarno schreef:

wie is de volgende jarige??

gr

Monique, aanstaande zondag.

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:44

Paardenpaspoort vanaf 1 januari 2007 voor alle paarden
Vanaf 1 januari 2007 moeten alle paarden in Nederland een paspoort hebben. Dit is sinds 1 januari 2004 al verplicht voor alle stamboekpaarden, maar vanaf volgend jaar geldt dit voor alle paarden. Eigenaren kunnen deze aanvragen bij een van de erkende paardenstamboeken of bij de KNHS.
Een paspoort is geen eigendomsbewijs. Bij de aankoop van een paard is de nieuwe eigenaar zelf verantwoordelijk dat hij of zij met het paard het paspoort krijgt. Als bij de eigendomsoverdracht van een paard het paspoort niet is overhandigd aan de nieuwe eigenaar moet deze achteraf zelf zorgen dat het paspoort weer bij het paard komt. Dit geldt ook voor paspoorten die uitgegeven zijn voor 1 januari 2004. Slechts in enkele gevallen is het mogelijk om een duplicaat te krijgen.

Chipnummer
Het paspoort wordt via het chipnummer aan het paard gekoppeld. Volgend jaar moeten alle paarden dus ook gechipt zijn. De chipnummers staan in een databank bij het productschap. Via de website www.nl-paardenpaspoort.nl kan door het intypen van het chipnummer van een paard achterhaald worden welk levensnummer het dier heeft en bij welke paspoortuitgevende instantie(s) het geregistreerd staat. Op deze site staan ook de adresgegevens van de paspoort-uitgevende instanties.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 23:56

wat een lang verhaal zeg sjonnie.......
nou wij hebben gelukkig al een paspoort voor mijn schatjes!!!

Anous je zadel is heeeel mooi voor een tweedehandse echt waar.
Ik hoop dat die van mij ook past.
Weet je hoe laat de stal-zadelmaker langs komt????? Dan vraag ik ook gelijk of ze even naar die van mij wil kijken

Zou je een smsje willen sturen als je weet hoelaat ze er is of als ze er is??? IK kom in de middag zeg een uur of 2 denk ik.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 23:57

melis...zolaat nog op bokt??? ga slapen

doei xxx van je moetie

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:24

johnvt schreef:
jarno schreef:

gr

Moet zijn vandaag

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 10:44

lang \zal ze leven gefeliciteerd monique

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:22

gefeliciteerd hoor monique en nog vele jaren.

AnitaJoeri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:15

hallo allemaal,ik zal volgende keer wat minder snoep neerzetten er lag nog steeds hahah
en joepi was weer aardig schoon,amanda was vrijdag geweest hahahaha,hij weet precies wanneer zij komt de slimmert.Het was een fijn ritje hoor eef en anous,alleen dat spoorzoekerpijltje op de laatste brug was een beetje vreemd.Ben vanmiddag nog ff naar D.Hout geweest en nu weer behang bij Aman afkrabben zal morgen maar de wekker zetten anders word het niks morgen vroeg Anous doeiiiiiii

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:16

Van harte Monique!!!! Hoop dat je een gezellige en leuke dag hebt!!!

Hee Johnny, toevallig heb ik vandaag eindelijk mijn paspoort van Robin binnen gekregen!!!! Het is nu echt "officieel"!

Was idd een gezellig ritje vanmorgen ladies!!! Jou paard is echt grappig hoor Anita!!! Dat ie eerst eens goed naar dat pijltje op de brug moest kijken voordat ie er overheen ging, haha!! En ik maar denken dat ik een raar paard heb!!
Veel plezier morgen Anous en Anita!!!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:39

johnvt schreef:
jarno schreef:

gr

Nee hoor vandaag

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:40

Dank jullie wel

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:02

goeden morgen allemaal

vandaag is nicole jarig haha
ik ga zo met kim en falon met de kar mee
heb er zin in

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:38

anita en moniqeu samen nog gefeliciteerd van mij ben een paar dagen niet op bokt geweest dus hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:54

Vanochtend met Anita en Joerie naar de Broekpolder geweest. We hebben echt een heerlijke rit gehad!! We zijn nog een heel stuk vrij hard gegaan en ondanks dat Joerie voorop liep ging het supergoed!! Geen gekke fratsen
Ko is echt superbraaf geweest

Anita, bedankt voor de fijne en gezellige rit

en nu lekker de rest van de middag relaxen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:28

Jeeeeee Jet heeft mijn zadel goedgekeurd!!! Bizje past hem goed en het zadel zit ook erg lekker.
Thanx Jet voor het kijken, echt toppie

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:54

Binar schreef:
Jeeeeee Jet heeft mijn zadel goedgekeurd!!! Bizje past hem goed en het zadel zit ook erg lekker.
Thanx Jet voor het kijken, echt toppie

jetje.....ik moet ook nog een keer gekeurd worden door jou!!!
Wanneer ben je er?????

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:55

Leuk nous dat je zadel past!!!!
Het is echt een heel mooi zadel. Jij hebt gelukkie dat het past, bij mij is nog een twijfel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:05

Zijn er nog mensen die donderdag willen lessen en die nog niet op de lijst staan???

Oh ja, ik weet nog een bijna-jarige Ko wordt donderdag 14

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 07:13

Goedemorgen allemaal.

Anush als ik meemag en kan dan wil ik graag mee naar Stahro. Ik heb deze week de vroege dienst en ben dus om een uur of 4 's middags pas thuis.
Ik wil die zweetdekentjes wel eens bewonderen die je gezien had daar, ook wil ik nog even kijken voor een vliegenkapje voor Spettie. Ik zag dat ze bij de paardendrogist ook kapjes hadden voor de neus tegen het verbranden... Weet niet of het erg handig is maar ja ....kijken kan altijd en kost niets.

Ga me trouwens vandaag even heel erg vervelen op mijn werk. Zit niet op mijn eigen pandje maar moest even invallen op een heel saai pand. Morgen mag ik weer naar mijn eigen stekkie.

groetjes.....

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 07:16

Oja... gisteren (zondagmiddag dus..) hebben een aantal van ons bedacht dat het ons wel leuk leek om op een mooie zondagochtend te vertrekken naar het meertje bij Schiedam om daar te gaan zwemmen met de paarden/pony's. De bedoeling is dan om ook wat te eten/drinken mee te nemen en daar dan te gaan picknikken ofzo. Wie heeft er zin om mee te gaan. Voorwaarde is wel dat het mooi weer is dan??????

groetjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:21

Madelon, ik ben er vrijwel iedere dag! Op maandag en woensdag meestal in de loop van de ochtend, op andere dagen meestal 's avonds vanaf ong. half acht. Schiet me maar even aan ( )als je me ziet, dan maak ik even tijd voor je paard en zadel.

Zadelcontrole door Jet is trouwens gratis voor mensen die hun paard ( )op Stal Midden Delfland hebben gestald!