ponykamp het fjordenpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eeef

Re: ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:03

whaha! jaa mijn zus heeft het ook en die zegt tegen me ja ik voel hem helemaal niet zitten! maar ik denk ook wel dat ik er aan wen Tong uitsteken of misschien ook niet! Haha! oh wat fijn dat je verjaardag zo leuk was Martien!! Haha! altijd leuk! whaha! ik ben pas over een half jaar jarig Haha! maar toch vind ik het al bijna! Tong uitsteken en ik wil zooo graag een scooter! ik zeg steeds tegen me moeder ik krijg die scooter hoe dan ook! ik wil hem best zelf betalen maar op 24 mei staat er een scooter in de schuur! reken daar maar op Tong uitsteken whahah! me moeder kwam ook niet meer bij Tong uitsteken nou ik ga nu ff een bezoekje aan mijn opie brengen! Tong uitsteken misschien kom ik vanmiddag nog wel ff!

xx

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:05

Eeeeeef, je bent 4 dagen eerder jarig dan ik Clown

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:15

Sinds we Sims Superstar hebben, lukt het msn-verminderen heel erg Ja
Vrijdag en gister gewoon helemaal niet op de pc geweest! Bloos! Hoe is het met iedereen? Lachen

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:17

En nu ben ik op msn, en waar ben jij? Rolleyes Haha!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:28

Zie je, ik wist dat ik iets miste te checken .. Kom erraan!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 18:28

Jeeeee Haha!

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:13

echt Kiek!! wat leuk! dus jij bent dan 28 mei jarig! lachen Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:22

Yup Ja

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:30

Tong uitsteken hoe is het nou op school Kiek? want je bent nou toch weer begonnen!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:06

_Kiki_ schreef:
Jeeeee Haha!

Sorry Verdrietig

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:25

moet vet veel huiswerk maken pfff.... egt geen zin in ben morgen ook voorzitter... whaaaaaaaa tril nu al van angst ...Boos! er rijden hier de hele avond al brandweer autos en polities en amublanches... rond.. word er gek van hond gaat ook de hele tijd wolfen als hij de sirenes hoort

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:29

Oja, hoe is het met je hondje, Martien? Fanny toch? Lachen Niet nerveus zijn voor morgen, joh, gaat vast goed Knipoog
En hoezo rijden er de hele tijd ambulances enzo?

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:56

wat voor hondje heb je Haha! en hoe oud is tie! Tong uitsteken oh ik heb er weer een adresje bij Tong uitsteken twee kinderen super lief! een dochtertje Matilde van 4 maanden Haha! en een dochtertje Frida van bijna 2 echt super lief Haha!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:08

Hoeveel adressen heb je nu, Eef? Cool

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:10

het gaat goed met het hondje idd fanny ja...Knipoog
het is een chiwawaa( hoe schrijf je dat) en nog iets... tis een kruising komt uit spanje via zoon stichting Knipoog

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 21:13

ik heb nu iets van 8 ardessen ofzo Haha!:+

ach wat lief Martien!! Haha! whaha.. chiwawa's zijn echt schattig..
ik weet ook iet hoe je het schrijft Tong uitsteken

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 08:42

wat grappig als je jarig bent.. staat er een kadootje naast je naam whahah nooit geweten... (K) moet nu echt naar school

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 11:01

NU VOOR T ECHIE GEFELICITEERD MARTIEN hahaha!

hée ik heb niks gemerkt waarom rijden die zo rond??
ben stront verkouden!
heb nog iets nieuws die meiden hadden in t boek geschreven dat ik niet al mijn spullen voor mezelf moest houden blabla! heb t overgeschreven maar papiertje is niet hier was PISSED JOH!! Ze lezen t vandaag ik ben benieuwd!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 11:06

Gefeliciteerd Martina! Go jij! Go jij!

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:44

dank je Haha! nu egt volwassen Tong uitsteken whaha

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 16:59

Gefeliciteerd Martien, ook van mij!! Tong uitsteken

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:17

MARTIEEEEN HAPPY BDAY, GIRL Hyper! Wauwie SWEET EIGHTEEN! Cool

Wow 8 adressen, Eef! Je hebt het maar druk! Clown

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:22

Gefeliciteerd Martinaa Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-07 20:43

hier is het stukje waar ik het over had heb t helemaal precies overschreven

eerst het stukje dat die meiden hebben geschreven en daarna wat ik heb teruggeschreven!!

Heey nanda!
Ik wil eerst even wat zeggen over dat tuig prima dat je het koopt enzo. Maar als je met 2 zadels en 2 hoofdstellen rijd verkloot je haar. Ze krijgt vooral last van haar rug en dan krijgen wij dat ook. Ze moet steeds haar rug aanpassen en dat is erg slecht. Wij merken dat we komen steeds thuis met rugpijn en jij zit lekker te rijden met je eigen zadel. Ik vind dat je niet alles voor jezelf moet houden. Vooral iets belangrijks als het tuig moet je niet steeds afwisselen of het een of het ander.

Na eerst een stukje geschreven te hebben over t rijden van die dag schreef ik dit................
Het tuig gedoe Jij/Jullie vinden dat ik het niet voor mezelf moet houden!! klinkt natuurlijk hardstikke leuk maar je praat niet over een goodkoop snoepje van €2,-. Maar wel over een zadel waar ik al weetik het hoelang voor gespaard heb en me ondertussen al €400,- heeft gekost. En dat heeft me trouwens niet alleen geld gekost! ook het oude zadel heeft me €35,- gekost doordat ik de boom heb laten verbreden! en dat hoofdstel wat ik krijg!!!!!! Als kado dus!!! vinden ullie dat ik dan ook maar ff moet delen!! >> Beetje zonde vind je niet spullen die je veel geld kosten "zomaar" uitlenen of niet eens lenen gewoon laten gebruiken en jullie blijkbaar nog steeds niet de moeite hebben genomen om snoepjes te kopen!!! Maar ik doel erop dat mijn spullen kwalitatief er niet beter op worden en ik er zelf super zuinig op ben en jullie iets minder zuinig >> Zadel blijft achter een deur hangen >> wat als het mijn zadel was ??? Al het zand erop laten zitten na het rijden (laatst zat dat andere zadel helemaal onder en dat zijn ook niet jullie spullen. Dus hoe moet ik weten dat jullie net zo met mijn spullen omgaan zoals ik doe??
Jullie verwachten blijkbaar dat ik veel geld in spullen stop en jullie daar zonder pardon gebruik van mogen maken! Mogen er best een keer mij rijden. maar dan als ik erbij ben!
En dat jullie een zere rug krijgen komt vooral door die rare pasjes en dat doet ze ook gewoon met mijn zadel
Ik wilde nog veel meer kwijt maar dat ben ik allemaal vergeten dat het niet goed voor haar rug is oke!! maar verzin dan een goede oplossing in plaats van mij opdringen jullie gewoon mijn spullen te laten gebruiken!!
Ik stop in het hele tanja gebeuren meer dan alleen tijd en €25,- en ik wil jullie niks opdringen echt niet Maar zowat alles wat jullie gebruikt hebben was van mij!! Nou ik weet het niet meer anders moeten jullie me maar bellen kunnen we er verder over praten!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 20:55

D'r is er een jarig, hoera, hoera, d'r is er een jarig dat kun je wel ziiieeeeen... GEFELICITEERD MARTIEN! Haha!

Jeetje, wat een stelletje sukkels Nan Rolleyes Maar ik zal hier niet helemaal open en bloot mijn mening zetten ROFL