Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:25

Sabinee__ schreef:
Bijna 4 jaar nu ja.. Tijd gaat hard. Heb daar nog geleerd voor mijn eindexamens van de HAVO, zit nu alweer in het derde jaar van de HBO .. Time flies :D .

Ja gaat goed! Helaas door stage maar weinig tijd, maar probeer sowieso 2x per week te gaan.
Had alleen laatst een akkefietje met Sterk voor de kar .. :=

Zooo ! Das echt lang!!

School gaat voor natuurlijk. Wel een leuke stageplek gevonden?

Ohjee hahah kieperde die om ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:25

Sabinee__ schreef:
Kirsten_S schreef:
Wauw cool, lijkt me wel vet die rijschool. Maar je mocht zeker geen foto's maken he ?

Was niet de bedoeling nee, maar kreeg bijna een epileptische aanval van al die flitsen.. Dus niet iedereen had respect voor de regels.. -O-

ohhh -O-

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:26

Sabinee__ schreef:
Broccoli schreef:
Ha Sabine, leuk dat je er bent. Hoe gaat het met je?

He Nadien!
Gaat goed, druk druk druk! :D Veel bezig met stage, werken, etc.
Hoe is het met jou :) ?

Ben afgelopen zaterdag naar de Spaanse Rijschool geweest in Ahoy, was gaaf joh! :D

Wel leuk, je stage?

Hier alles oké :)

Oh dat lijkt me ook echt heel gaaf, Spaanse rijschool! Had ik ook best bij willen zijn!
Jammer dat mensen niet een keer de regels kunnen respecteren hè!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:28

Kirsten_S schreef:
Sabinee__ schreef:
Bijna 4 jaar nu ja.. Tijd gaat hard. Heb daar nog geleerd voor mijn eindexamens van de HAVO, zit nu alweer in het derde jaar van de HBO .. Time flies :D .

Ja gaat goed! Helaas door stage maar weinig tijd, maar probeer sowieso 2x per week te gaan.
Had alleen laatst een akkefietje met Sterk voor de kar .. :=

Zooo ! Das echt lang!!

School gaat voor natuurlijk. Wel een leuke stageplek gevonden?

Ohjee hahah kieperde die om ?

Ja loop stage in Polderburen, Flevoburen (revalidatie) en bij het Geriatrisch steunpunt! Dus maatschappelijk werk met ouderen :D .

Pony flipte opeens -O- . Heb geen idee wat er gebeurde (heb later kar nog gecontroleerd, riempjes, zn hoefjes etc, maar niks..)
Bokken, steigeren, trappen voor die kar! Had totaal geen controle meer over hem, bijna een boom geraakt.. Gelukkig wel even tot bijna stilstand gekregen, van de kar gesprongen en vastgepakt bij het bit.. Tijdje ernaast gelopen, toen weer op de kar, en toen was er niks aan de hand..
Maar hij werd echt even helemaal kwaad voor de kar! Bokte wel een keer of 15 achter elkaar ofzo, schrok me kapot!

Sabinee__

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:31

Stage is ontzettend leuk Nadien, erg leerzaam! Wel bikkelen, want werk daarnaast ook nog.
(Stage is al 32 uur per week..)

Ja was echt ontzettend gaaf zaterdag! Echt volop genoten, vond alleen het voorprogramma iets minder.
Maar was errrruugg leuk. Het is alleen wel een bagger eind naar Rotterdam zeg haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:52

Jeeetje dat is echt schrikken indd! Vreemd, misschien was dat zijn manier vn de winterkou verwelkomen haha :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:55

Wow dat is wel even schrikken Sabien! Jemig!

Enne wauw 32 uur stage én werken? Hoe houd je dat vol?!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 13:26

Goede middag!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 14:03

Hey Melis :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 23:00

Hee dames, ik wilde even zeggen er zijn wat dingen voorgevallen, maar ik mis het soms toch wel beetje het kletsen over de paarden en jullie enzo. Ik hoop dat we zo ver zijn om eroverheen te stappen. Ik volg jullie namelijk nog steeds beetje door middel van meelezen etc.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 00:28

Welkom terug meis :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:31

Janie :+:

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:38

Sabinee__ schreef:
Elja, wat onwijs gaaf! Jij bent ook echt een type voor buitenlandse studies/stages :D . Leuk meid!

Thanks!! Ja ik ben wel een globetrotter :))

Ben nu aan het kijken voor een dorm op de campus. Het is echt ongelofelijk duur, heb me hier ene beetje op verkeken :=
Maarja, je moet er wat voor over hebben he :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:40

Jane_ schreef:
Hee dames, ik wilde even zeggen er zijn wat dingen voorgevallen, maar ik mis het soms toch wel beetje het kletsen over de paarden en jullie enzo. Ik hoop dat we zo ver zijn om eroverheen te stappen. Ik volg jullie namelijk nog steeds beetje door middel van meelezen etc.

Haha, dat had ik dus ook. Naja sinds kort eigenlijk weer :D

We zijn nu allemaal een jaartje ouder toch?! :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:41

Elja schreef:
Hoi iedereen!! Ik ben in een ongelofelijke extase op dit moment!! Ik heb mijn laatste tentamen voor mijn propedeuse gehaald en mag ik januari nu echt naar Amerika om te studeren !!! :D :D :D :D :D

Wat ontzettend gaaf El!! Het is je zooo gegund! Echt heel leuk, helemaal iets voor jou heb ik het idee!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:07

Nou Jane, ik wil echt niet hebben dat je hier post.

Joh, tuurlijk ben je welkom meissie!! Hoef je wat mij betreft niet eens te vragen of iets in die trant! :D Gezellig meis! :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:52

hahhaa nadien toch!

Tuurlijk ben je welkom jane! Gezellig! Indd we zijn wat ouder nu dus geen gekibbel meer hahah

Ringo is echt een aap. Gaat compleet uit zijn plaat omdat zijn vriendinnetje in de bak aan het werk is ,heeft vervolgens geen energie meer om te lopen pfff. Maar daarna wel naar buiten geweest, uitstappen .twee x omgedraaid en gespannen nog wel maar toch gelopen tot waar ik wou. Dus een stapje verder in zijn bomproofstatus! :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:28

Ohja, helemaal vergeten te zeggen! Goedzo Elja!! :D Echt superrrr gaaf!! Echt iets voor jou! :j

:wave: Jane

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:23

Leuk ook dat het hier weer wat gaat leven!
Welkom iedereen :D .

Ik ben vandaag heerlijk op pad geweest met Juan en de kar, heerlijk weertje vandaag!
Had wel heel charmant handschoenen aan en een dekentje over mn benen haha :))

Kirsten, fijn dat je weer naar buiten bent geweest ! :D

Mel, hoe is het met Wonderboy? Meen me ergens te herinneren dat hij weer even wat minder liep?
Rijd je nog veel paardjes?

Jane, hoe is het in jouw paardenleventje :) ?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:35

@ Sabien, met WB gaat 't aardig. Begint weer wat beter te lopen. :j Hij was niet kreupel, maar gewoon erg lastig weer. Ik rijd momenteel alleen Wonderboy, in verband met een nieuwe studie die de nodige aandacht vereist. Erg jammer, en ook erg wennen.. het is wel erg rustig om maar 1 paardje te rijden :o Daarnaast krijg ik ook best veel vraag om voor andere weer paard(en) te gaan rijden dus dan begint het nog meer te kriebelen, maar ik moet nu even verstandig zijn en met mijn nieuwe studie is 1 paard voldoende. :)

Hoe is het bij jou?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:59

Hahah sabien echt schattig. Ik mis een foto :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 11:25

Goede morgen!
Gisteren was ik al weer 2 jaar samen met mijn lieve vriend :D Vrijdag avond na ons werk gaan we gezellig een weekend naar Antwerpen :D

Nadine, Jammer dat je niet meer op haven gaat starten. Maar snap je wel! Jammer dat ze je liever zien gaan dan zien komen...

Iris, Uit eten bij Sake heeft zeker gesmaakt. Het was heerlijk, zoals altijd bij Sake haha :P

Kirsten, Het bevalt zeker bij de Dierenarts. Draai ook al wat meer uren dan eigenlijk de planning was.
Maar dat is omdat ik inval voor collega's die bijvoorbeeld een ochtendje vrij willen oid.
En ik werk daarnaast ook nog bij de thuiszorg! En dat gevalt ook nog steeds super.

Wat goed dat je laatst voor het eerst naar buiten bent geweest met Ringo! Was dit eerst onmogelijk?

Elja, Gefeliciteerd met het behalen van je laatste tentamen!! *\o/* Wat ga je studeren in Amerika? Gaaf hoor :D

Lisette, Bij de thuiszorg werk ik als huishoudelijke hulp bij oudere mensen. Ik maak de mensen hun huisje schoon, lap de ramen, stoffen en stofzuigen.
En dat soort dingen! En gewoon gezelschap bieden want dat vinden ze super. Wordt door sommige zelfa als kleinkind beschouwd haha.

Larissa, Veel succes met het vinden van de juiste bijrijdster!!

Sabine, Leuk dat je naar de Spaanse Rijschool bent geweest in Ahoy! Lijkt me erg gaaf om mee te maken!!

Trouwens, Be Gentle staat nu bij jullie op stal he? :P Wat vind je van Gentle?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 11:32

Oh je komt bijna om in het werk dus Melis, heel fijn eigenlijk haha! gelukkig heb je het naar je zin!

Nee niet de eerste keer hoor, maar normaal altijd met een ander paard, dan is hij vrij braaf. In zijn
eentje vind hij alles nogal spannend, maar het is goed voor het onderlinge vertrouwen en zijn ervaring!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:24

Jaa ik werk genoeg zeg maar. Alleen ben ik toch nog steeds op zoek naar meer zekerheid (meer vaste werkuren) zodat ik kan gaan samenwonen.

Het is zeker goed voor het onderlinge vertrouwen. En oefening baart kunst :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:12

Astor schreef:
Sabine, Leuk dat je naar de Spaanse Rijschool bent geweest in Ahoy! Lijkt me erg gaaf om mee te maken!!

Trouwens, Be Gentle staat nu bij jullie op stal he? :P Wat vind je van Gentle?

Klopt, Silvia is familie van jou he? :)
Ik werk verder niet met Gentle, op een enkele poetsbeurt en een knuffel. Dus ik vind dat ik weinig kan zeggen over zijn karakter oid.
Vind het zeker wel een leuk paard om te zien :j