Net gelesd ging super goed

Alleen brak halverwege m'n stijgbeugelriem (nog heel oud zadel en beugelriemen, maar ben bijna jarig en ga daarna een nieuwe kopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faya__ schreef:X_Michelle_X schreef:tja, morgen van 8 tot 5, woensdag van half 9 tot 5, dan donderdag vrij, dan vrijdag van 11 tot 5 en dan zaterdag in een andere winkel van 9 tot 5.....
zo gaat mijn schema er 3 maanden lang uit zien, zo ongeveerbest zwaar als je t niet gewend bent..
en dan altijd 's avonds rijden![]()
maarjaaaa, dan ben ik straks rijk joh!!eigenlijk is t 2 maanden en 3 weken (1 weekje vrij voor de instructie week, maar dan werk ik die zaterdag wel waarschijnlijk weer de hele dag
) als ik straks niet rijk bennn...... dan heb ik al m'n laarzen en nog veel meer gekochte
whahahaha
Hahah lekker bezig
Die zaterdag na kamp moet ik ook gewoon werken denk ik, om mn vrije dagen te sparen (had 2 weken gevraagd alleen nu komt een vriendin alweer logeren met haar paard dus dat is ook alweer 3 dagen)
Fleurrr_ schreef:Ik zit in de 2e, 2Smaar in de derde krijg ik weer een hele andere klas en mogen wij ook gewoon tussenuren hebben, in de 4e heb je dan coachklassen dus dan zit je bijna elk uur in een andere klas..
Ik lig trouwens nog steeds in bed
Het regent en mijn moeder gaat straks boodschappen doen, dan mag ik met haar meerijden
Fleurrr_ schreef:Ik zit in de 2e, 2Smaar in de derde krijg ik weer een hele andere klas en mogen wij ook gewoon tussenuren hebben, in de 4e heb je dan coachklassen dus dan zit je bijna elk uur in een andere klas..
Ik lig trouwens nog steeds in bed
Het regent en mijn moeder gaat straks boodschappen doen, dan mag ik met haar meerijden