nou wij zijn bij de dierenarts geweest, we komen daar binnen in de spreekkamer, en mn moeder en zus beginnen meteen terug te krabbelen, dat hij er geen last van heeft enzo (kan bijna niet als je ziet hoe groot en zwaar dat ding is dat aan zijn ooglid hangt, we hebben het al een heletijd aangekeken, en dat ding is nu zo groot en zwaar geworden, dat we hadden afgesproken hem in te laten slapen voor dat hij er echt veel pijn aan zou krijgen.) en dan zegt de dierenarts ja als je hem niet in wil laten slapen kan je het nog wel even aankijken..
dus we kwamen met een leven konijn terug.. zij helemaal blij, nouja ik vind het natuurlijk wel fijn dat hij nog leeft, maar nu kunnen we over een paar week weer afscheid gaan nemen..
het is dan slimmer om gewoon door te zetten. Mijn konijn heeft een hersenbloeding gehad. Mijn ouders waren op vakantie, mijn zus was op vakantie. Ik wist dat ze dood ging. Heb toen geprobeert haar nek om te draaien, maar kon het niet. Een vriendin heeft het toen geprobeert, die kon het ook niet. Heb toen maar afgewcht tot ze dood ging
aww bah dat zou ik ook echt niet kunnen nee.. maar als ik eenmaal de knoop door heb gehankt om m in te laten slapen bij de dierenarts zet ik wel door. vind ik eerlijker tegenover het dier, anders lijd dat diertje alleen maar.