Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Van me ouders mocht ik wat kleren uitzoeken die ik afgelopen zaterdag tijdens m'n feest aan had, verder heb ik veel geld, heeeel veel sieraden
echt super leuke! nagellak roze en blauw, en nagellakremover ook heel handig
nog wat dingen voor in me haar enzo! een beschermengel! euhm... dat was het wel geloof ik
Elja schreef:Kirsten liefje.. Bijna niemand wordt altijd op zijn of haar eerste stage aangenomen en jij bent daarom ook absoluut geen uitzondering.
Als je over een aantal jaar naar een echte baan opzoek gaat, kan het misschien wel een jaar duren voordat je eindelijk wat heb gevonden dat echt bij jou past.
Wat betreft dat je te jong was, daar kan ik inkomen. Zie het als zoeken naar een bijrijder. Je wil de beste zorg en over het algemeen zijn jongeren niet erg consequent in hun doen en laten.
Als het aankomt op je ondervarenheid, dan moet je een meewerkstage zoeken.
Hier gaat het om meekijken en leren van die persoon, dan kunnen ze je niet elimineren vanwege je lak aan ervaring.
Ik bedoel dit puur opbouwend. Je bent een slimme en goede meid. Geloof in jezelf, dan doen anderen dan ook.
Tis wel een giller, vorig jaar vergeten en nu ook
Astor schreef:Ik heb geen idee eigenlijk... Maar misschien dat ik tijdelijk gewoon even stop dus nog niet voorgoed.
En als ik zin heb af en toe gewoon een lesje en een wedstrijdje mee pikken.
Maar ik ga nu leren xxx

er komt wel weer wat op je pad! En anders zou ik zeggen, probeer je stages buiten Almere te zoeken, dan heb je toch wat meer opties.. komt goedd!!
. Die was half lam joh