Haha Nes de vorm van je gezicht lijkt inderdaad meer op je moeder, maar ik vind dat je dezelfde neus en ogen hebt als je vader hoor Ach het is duidelijk dat je niet van de melkboer bent he
loveseben
Geplaatst: 17-06-11 19:36
Nes, wij willen ook graag een foto van de plaatselijke melkboer dan Kunnen we dat ook even checken
Nes, wij willen ook graag een foto van de plaatselijke melkboer dan Kunnen we dat ook even checken
Jij weet toch wie de plaatselijke melkboer is Kel Daar gaan wij in geen enkel geval een foto van plaatsen, dat kan het forum niet aan.
Ineke2
Geplaatst: 19-06-11 00:16
Hahaha
Gefeliciteerd Lenie!!
Ik ben net terug van de musical Petticoat. Was erg leuk en anders dan ik verwachtte Morgen is de laatste voorstelling dus ik was net op tijd om hem nog te zien. Nouja eerder dankzij mijn zus hihi... Die had geboden op vakantieveilingen.nl en een veiling gewonnen!
Ik had net een wedstrijd racen. Ging een vriendin thuis brengen, want me ma was niet thuis en ze kwam hier film kijken. Ik de electrische fiets-brommer van me ma gepakt, dus ik had d'r thuis gebracht ben snel weer omgekeerd want de donkere onweerswolken achtervolgde me hahaha. Dus ik gassen met dat ding, en als ik achter me keek zag ik allemaal flitsen.
Ik ben ook naar Petticoat geweest, maar dat is al weer een tijdje terug... Ben een van de eerste voorstellingen geweest en vond hem echt geweldig! 6 juli ga ik met een vriendin naar de musical Zorro, die lijkt me ook echt toppie En natuurlijk als Wicked straks uit is, naar Wicked toe, want wat vind ik dat een top musical (en de acteurs ook)
Ineke2
Geplaatst: 19-06-11 16:47
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Wicked ja
Wat ik ook erg leuk vond aan Petticoat was de humor erin haha. Hebben ze echt goed gedaan.
Had je alle bekenden in de musical? Ik vond Freek echt top toen!
Ineke2
Geplaatst: 20-06-11 12:31
Ja ik had alle bekenden Ik vond Freek inderdaad erg goed, Chantal kan echt fantastisch zingen...en Marjolein Touw (als Amsterdamse rijkeluisvrouw) vond ik ook heel goed spelen!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 20-06-11 12:33
musicals... leuk! Ik ga in september waarschijnlijk met een vriendin naar Zorro, hier in Martiniplaza... mooie man(nen) in strakke broek...
Ineke2
Geplaatst: 20-06-11 12:45
Banjer schreef:
musicals... leuk! Ik ga in september waarschijnlijk met een vriendin naar Zorro, hier in Martiniplaza... mooie man(nen) in strakke broek...
Het zal eens niet
leentje13
Geplaatst: 20-06-11 12:51
Banjer schreef:
Ik ontdekte net het volgende op mijn telefoon. Heb er een printscreen van gemaakt. Goed lezen, dan zie je het vanzelf!! Slechte fout van Samsung, haha!!