jah, ik weet wel zeker dat ik r niet mag scheren.. en denk ook niet dat dat zou lukken, die word dan helemaal gek.. ach hopen dat het iedergeval niet nog erger word, en als ze zometeen een deken op heeft, word het teminste wel minder vies
volgend jaar maar ff vragen of ze eerder een deken op mag, maar het ging ook vet snel dit jaar! voor ik op ponykamp ging had ze nog maar een heel dun vachtje, en toen ik terug kwam (ik was 2 week niet geweest) was het meteen zo'n beertje.. nouja, krijgt ze het iedergeval niet koud
wees blij een beetje wintervacht vind ik niet zo erg, maar het moet echt niet te lang worden, faron zat vandaag helemaal onder de modder en rotzooi, ik heb echt een uur staan poetsen..
Oh nou die van mij staan ook binnen en komen wel elke dag in de bak gloof ik, al weet ik niet of ze er ook in komen als de bak zo slecht is....blijkbaar heeft Natascha afgelopen winter 3 maanden niks kunnen doen en stonden ze 3 maanden binnen.....wel zielig!
faron staat dag en nacht buiten, dus krijgt ze ook wel een wat dikker vachtje.. jah afgelope winter heb ik ook een paar maand alleen maar kunnen stappen door de sneeuw
maar ze bleven wel gewoon buiten, als het echt niet gaat kunnen ze naar binnen, maar ze hebben gewoon een deken op, en krijgen hooi, dus gaat prima
_Lucy
Geplaatst: 06-11-10 23:38
ik vind t ook wel lekker dat ze altijd buiten staan, word ze ook niet zo snel stijf, en hoef je wat minder lang los te rijden enzo, omdat ze niet echt stil gestaan heeft ze is altijd best snel los (voor hoever ze los word dan xD)
mmm 3 maanden op stal? ze kunnen toch ook wel in de sneeuw naar buiten.. ze moeten dan niet al te veel gaan rennen, maar als je ze alleen in de bak zet doen ze dat ook niet zo snel, maar kunnen ze toch ff beentjes strekken.
Jah ik hoorde het alleen van dr dat ze 3 maanden binnen stonden, ze zouden vast wel naar buiten zijn geweest, ik weet het niet
_Lucy
Geplaatst: 06-11-10 23:42
haha, ach maandag krijgt ze een deken op, dus word ze al een stuk minder vies wel luxe, vorig jaar heeft ze ook al een nieuwe deken gekregen, en die is nog prima, maar ze krijgt toch weer een nieuwe
Ik vind zo'n teddyberen vachtje altijd wel leuk maar idd behoorlijk lastig met poetsen en rijden enzo -.- Lin je houd ons wel op de hoogte he! Hihi
Ik heb beetje dillema er was gisteren eindelijk een lerares die vroeg of het wel goed met me ging, en dat is nou juist het gene wat ik wil, leraren die me helpen en steunen als ik dat nodig heb. Ze is behoorlijk jong 23 volgens mij en aan zulke mensen kan ik beter mijn verhaal kwijt dan aan volwassenen. Toen zei ze gisteren nog even snel toen ik het lokaal uit liep dat als ze me ergens mee kon helpen ik haar moest mailen. Nou zit ik me te bedenken of ik gelijk alles vanaf het begin tot nu vertel, of dat ik alleen vertel wat er nu speelt.... Alles in 1x is wel heftig en zwaar te bevatten. Maar het lijkt me ook juist wel goed. Wat zouden jullie doen?
die bij ons op stal gaan juist naar buiten met sneeuw, dan mogen ze lekker het land op ;p tenminste, als het echt vriest dan ! Dat was vorig jaar erg fijn, want toen konden we niet in de bak rijden omdat die helemaal vol sneeuiw lag
jah, ik rij in t land, en dat is dan echt niet te berijden.. vorig jaar verstapte faron zich ook steeds in t land, omdat als t modderig is komen er allemaal kuilen en hoefafdrukken in t land enzo, en als t dan vriest verstapt ze zich als ze er in gaat staan..
Ooh ik zit me tog een partij te liegen tegen me moeder Ik gebruik voor vandaag Marlous als mijn alibi omdat me moeder anders zoooo veel gaat vragen en daar heb ik geen zin in Maar nu zit ze met te vragen of ik naar diepvriesbakjes en een piercing voor dr wil kijken enzo.....terwijl ik niet eens bij de winkels kom.....en ik maar braaf jah ik kijk wel zeggen.... Hihi