Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ATE schreef:Shenavallie schreef:Ben vandaag twee keer in slaap gevallen: een keer achter de bank, op de grond en een keer op de bank zelf. Snap er werkelijk niets van, het moet dus toch echt aan het weer liggen!
hahahaha ja ik ben ook erg moe en weet dus echt niet waarvan doe de hele dag geen donder hahahahahah
heb wel lekker vanmiddag les meegehobbeld
(maar zit nu achter mijn buro nog te gapen, helaas) 
Shenavallie schreef:Tytje schreef:Thierry heeft nu ook een meester en vindt dat ook zo leuk!
Net als in de paardensport meer jongens moeten komen rijden, moeten er dus ook meer meesters solliciteren!!!!
mntj schreef:laat ik nu denken dat die moeheid komt van het niets doen. haha.
moet af en toe met poot omhoog. maar daar ligt het dus niet aan.
ik moet sporten.yheee.
meteen hahaha.
zou zo graag willen.
geduld (heb ik niet))))
van me eerste les weer.hahahha.Viel wel ff tegen zeg.Voor Col ook die liep niet meer zo hard op het einde.Ook eerst maar weer eens aan de Sonja. Shenavallie schreef:Oh ja, en zondag heb ik de eerste wedstrijd met Sytje!!!! Ondanks dat het de hobbyrubriek is, vind ik het evengoed best wel spannend! We hebben de afgelopen 4 weken niet meer gereden, dus ben erg benieuwd welke kant ze nu weer opstuitert, hi hi!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Oh ja, en zondag heb ik de eerste wedstrijd met Sytje!!!! Ondanks dat het de hobbyrubriek is, vind ik het evengoed best wel spannend! We hebben de afgelopen 4 weken niet meer gereden, dus ben erg benieuwd welke kant ze nu weer opstuitert, hi hi!
wat van wedstrijd heb je dan met de kar ????? veel plezier alvast
Nicole1995 schreef:Wat een regen net zeg,Hoop dat het morgen droger is,Lars moet op kamp en moeten fietsend naar Bakkum.
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Wat een regen net zeg,Hoop dat het morgen droger is,Lars moet op kamp en moeten fietsend naar Bakkum.
ach gut, heeft ie een regen pak (of extra droge kleren mee)
......, heb gewoon ruimte over in m'n koffer. Hahaha, vind ik echt knap van me zelf
. Nou ja, ik kan de hele nacht nog bedenken wat ik vergeten ben. Kan ik het morgenochtend nog in de koffer doen. Om 11 uur staat Taxi Coentje voor de deur. We vertrekken (als alles mee zit) om 13:40 uur en landen in Mexico om 17:30 uur (lokale tijd). Het is daar 7 uur vroeger, dus we hebben morgen een dag van 31 uur
. Ik vind het allemaal wel weer spannend hoor, maar het gaat vast en zeker geweldig worden
.
Shenavallie schreef:Ik wens je heel heel heel veel succesOh ja, en zondag heb ik de eerste wedstrijd met Sytje!!!! Ondanks dat het de hobbyrubriek is, vind ik het evengoed best wel spannend! We hebben de afgelopen 4 weken niet meer gereden, dus ben erg benieuwd welke kant ze nu weer opstuitert, hi hi!