Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:@Petra, weet je de uitkomst van het sommetje al?
Ik had vandaag een hemd, een shirt met lange mouwen, een fleecejasje, een dikke trui EN m'n softshell-jas aan, maar het gierde er nog doorheen!
En dan zeiden ze vanmorgen bij het ontbijtnieuws nog dat het vandaag zou dooien....
. Ik was voor mijn doen vanmorgen vroeg uit de veren. Heb even lekker gereden, daar werd ik wel even warm van gelukkig. Ik had me ook goed ingepakt, maar m'n benen zijn nu bevroren. Alleen een rijbroek is nu echt veel te koud. M'n boven benen zijn helemaal rood en aan het tintellen. Zo maar onder de hete douche. Mag vanavond weer lekker werken. winnitou schreef:Shenavallie schreef:Hoop trouwens wel dat het vanavond te doen is, want ik ga vanavond met Maisie naar de Zaanse Ruiters!!!!!!!Oege gaat me weer helpen met (opnieuw) beleren van Maise, yihaaaa!
leuk wou dat ik mee kon.... jammer moet nog even geduld hebben.
winnitou schreef:ik heb het koud en ik blijf het koud houden, zelf in bed, ben gewoon rillerig. Ga zo Rowan ophalen en naar Westzaan brengen. Hij heeft een kinderfeestje, komt even goed uit, kan ik zo weer mijn bed in. Eten voor vanavond is al klaar, de rest van gisteren, lasagne, met salade. Lekker makkelijk en Rowan smult er van.
Of eigenlijk vanmiddag, want ik moet op tijd naar stal
LIQUITA schreef:Jaaah...het is vandaag echt koud. Ik was voor mijn doen vanmorgen vroeg uit de veren. Heb even lekker gereden, daar werd ik wel even warm van gelukkig. Ik had me ook goed ingepakt, maar m'n benen zijn nu bevroren. Alleen een rijbroek is nu echt veel te koud. M'n boven benen zijn helemaal rood en aan het tintellen. Zo maar onder de hete douche. Mag vanavond weer lekker werken.

LIQUITA schreef:Jaaah...het is vandaag echt koud. Ik was voor mijn doen vanmorgen vroeg uit de veren. Heb even lekker gereden, daar werd ik wel even warm van gelukkig. Ik had me ook goed ingepakt, maar m'n benen zijn nu bevroren. Alleen een rijbroek is nu echt veel te koud. M'n boven benen zijn helemaal rood en aan het tintellen. Zo maar onder de hete douche. Mag vanavond weer lekker werken.