Nee wij hadden nog niet eens extreem moeilijke dingen, maar als het 1 keer fout ging was het gelijk schrappen.. dan denk ik natuurlijk lukt een figuur niet meteen in 1 keer.
Volgens mij mag jij Annemiek gewoon niet Joyce....i.p.v. andersom....
JustJoyce
Geplaatst: 01-09-09 11:46
nee hoor... weet niet waar je ineens deze domme zin vandaan haalt? Ik vertel alleen hoe het was bij onze groep..
Twinklebel
Geplaatst: 01-09-09 11:48
Het is niet als aanval bedoeld hoor, maar ik zie zo vaak in dit topic dat je loopt te mopperen op Annemiek, en dan er iets bijzet van gelukkig heb ik nu Len. Geeft niks als je elkaar niet ligt, maar om daar nou steeds op af te geven.....het is nou eenmaal zo dat niet elke ruiter met dezelfde instructeur overweg kan, maar daardoor is zowel de ruiter als de instructeur nog niet goed of slecht.
JustJoyce
Geplaatst: 01-09-09 11:50
..................
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 01-09-09 12:10, in het totaal 3 keer bewerkt
JustJoyce
Geplaatst: 01-09-09 11:57
Vorige bericht weggehaald i.v.m. eventuele ban @ Steef hoe was je eerste schooldag?
Jongens ik heb nog niet bijgelezen dus sorry als het er al staat maar,, snebje is vandaaag weggegaan :'( maar ze heeft het wel '' verdiend '' ze was echt op.
Ach, ik zag haar zondag nog op het erf lopen, en dacht: Hee, die is er ook nog.....Sneb is nog uit mijn tijd bij Chardon, was vast al flink oud.....maar het blijft verdrietig.