Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_sandra schreef:hoe is het met je meelen??? heb je al medicijnen gehad van de dokter?? toen mijn rug zo'n pijn deed kreeg ik arcoxia!! misschien kun je dat aan je huisarts vragen! helpt enorm goed tegen enorme rug pijn!!!! moet je er wel een maagtablet bij vragen.

_sandra schreef:kom net bij huisarts vandaan. verkoudheud gaat maar niet over, en holtes gaan steeds verstopter zitten. wat ik al dacht is dus zo, ik heb voorhoofdholt ontsteking!!! peniciline gekregen en ibuprofen. moet als het goed is over paar dagen beter gaan voelen! hoop het, mijn hoofd ploft zowat!!!

Tytje schreef:Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Ate, kon je Lotje niet via Marktplaats verkopen dan? Zo'n schatje ben je toch zo kwijt.
ATE schreef:ben net terug van de manege heb samen met inge ff merlin gelongeerd hij deed dat super braaf zonder zweep
daarna heeft hij lekker ander half uur in de longeersingel gestaan
ga vanaaf nog ff heen kijken om nog ff kwartiertje te logeren
en dan spreken we even voor morgen af. We zijn er om 20:00 uur. LIQUITA schreef:ATE schreef:ben net terug van de manege heb samen met inge ff merlin gelongeerd hij deed dat super braaf zonder zweep
Dan neem ik m'n fototoestel meeen dan spreken we even voor morgen af. We zijn er om 20:00 uur.
ATE schreef:ben net terug van de manege heb samen met inge ff merlin gelongeerd hij deed dat super braaf zonder zweep
en dan spreken we even voor morgen af. We zijn er om 20:00 uur.[/quote]
[/quote]_sandra schreef:zullen we vrijdag om half elf op de manege of bij jo thuis afspreken! of vinden jullie dat te laat?! kan ik nog een beetje rustig aan doen smorgens! gaan toch met de auto?? of willen jullie met de trein. dan kunnen we beter om half elf op zaandam station afspreken!
LIQUITA schreef:wat een drukte hier. net zo druk als op mijn werk. hihi. vandaag 2 paarden bekeken..morgen weer 1 en zaterdag ook. spannend hoor . die van vandaag waren erg leuk. moet ik straks nog kiezen.haha.