[22:23:55] » S a b i : heeej!:)
[22:23:59] » S a b i : Is het leuk bij elja?:D
[22:24:11] Iriis (L) Ar: ja howr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_S schreef:Wat boeit het nou welke camera iemand koopt, alsof iemand die camera bezit en niemand anders het mag hebben..
Die ervaring met een wat 'moeilijker' camera leer je lijkt mij vanzelf wel hoe meer je ermee oefent. Ze merkt het denk vanzelf wel als het niet lukt.
, logisch dat meer dan de helft geen engels kan
Las laatst een leuk stukje in de fancy volgens mij:
Vond hem wel goed 
Oftewel, de politie gaat er niks aan doen en ik moet maar lekker stikken in mijn eigen stront.. Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Wat boeit het nou welke camera iemand koopt, alsof iemand die camera bezit en niemand anders het mag hebben..
Die ervaring met een wat 'moeilijker' camera leer je lijkt mij vanzelf wel hoe meer je ermee oefent. Ze merkt het denk vanzelf wel als het niet lukt.
Dit gaat niet om een camera Kirsten.
Emmaa_ schreef:Geen onderzoek...
Ik heb niet genoeg aanknopingspunten om de gene die mijn camera gejat heeft te laten pakken.
Baal hier echt ernstig vanOftewel, de politie gaat er niks aan doen en ik moet maar lekker stikken in mijn eigen stront..

Hij
En hij was ook heel
Hij liep echt super fijn. Meisje waarvan die
Echt een super fijn
Ga er van de week ook eens mee springen, ben benieuwd. Wijken enzo kan die trouwens ook heel goed!
Echt leuk diertje.
'T is trouwens wel een hittepetit.. want hij ging zomaar
maar die doet ie wel vaker zij ze, is gewoon
vanuit daar heb ik de eerste week als het goed is internet, en daarna een week kamperen - geen internet meer dus. Dat betekend dat ik ongetwijfeld nog wel even hoi kom zeggen, ergens in het midden ongeveer.