Ik heb ook nog een iniminiesprongetje gemaakt met rock in het bos, ahahahah .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. 

Kirsten_S schreef:Toppeeerss waren jullie állemaaal ! Stuk voor stuk! Ook al ging het niet altijd even makkelijk, we deden het gewoon![]()
Van de vliegende Gringo tot de turnactie van Melissa en van de ultra mega large goede topper Maaike tot Gio die voor het eerst weer het hele parcours heeft uitgereden zonder een fout of iets te maken![]()
Ookal hebben we niet een eigen paard, we flikken het toch elke keer weer !![]()
Beterschap dunnie
Annie_ schreef:Jastrade gaat naar een stal in naarden de pronk.
Ze werd te druk en te heet met rijden,
als de spieren warm waren en los (meestal na half uurtje rijden)
Krijg ik er niet meer normaal gestapt ze vliegt de heletijd in galop. en als ik er in hou komt ze of drijgd ze omhoog te komen.
Dus nu komt ze de heledag op land te staan dat ze der energie kwijt kan en ik normaal kan rijden.
Zal wel ff wenen zijn, maar je gaat het verschil wel merken!
XxNimezxX schreef:is het parcour van het springen erg moeilijk te onthouden of niet.. ik wil namelijk wel meedoen maar ben bang dat ik het parcour vergeet :S

Dj69 schreef:Elja ik heb jou volgens mij gezien met dat mooie paardje.Ik kwam net met de auto en mijn zoon uit het complex met tuinhuisjes.
En jij had witte rijbroek aan en zat op mooi bont paard.Die lekker voorwaarts eruit zag.

als je het niet probeert weet je ook nooit of je het leuk vind!
kwart voor 12
Alleen zit nu donderdag tot half 4..
Dinsdag maar tot kwart voor 11!