Jij had dat gedaan haha dus dat telt niet! Maar ga t zeker vaker doen hoor lin! Zeker van de zomer moet hij op zijn vrije dagen echt aan t werk blijven anders groeit hij echt dicht. Merkte vorige week ook dat hij er zelf weer last van krijgt. Er is al wel weer ietsje af en dat merk je toch..
Talida
Geplaatst: 06-05-09 19:14
Talstory
bultenparadijs (in geslonken versie...) tjes
de krammetjes
koelconstructie, met dank aan Snies, Anniet en stalgenootje
En hoe braaf kun je zijn, 36uur op stal en dan gewoon in je uppie op het weiland rustig staan.
_Fieke
Geplaatst: 06-05-09 19:59
handige koelingsmanier zeg Belin(en de andere ) Brave tallie zo rustig in de wei!
Lauraaa_
Geplaatst: 06-05-09 20:01
haha belin, deze manier is een stuk makkelijker dan die van gister Ze is wel braaf hoor
Brrrrr, ik voel me echt gespannen. Hoop zo dat het mee valt. Natuurlijk liep hij gisteren als een kieviet. Ik ga zo eerst even poetsen en stappen en om half 1 vertrekken we. Duimen jullie voor hem?
Zo hee die krammen moeten er gewoon minimaal 10 dagen in blijven zitten! Heb al bedacht dat ik met Tal wel even langsrij om ze eruit te halen, ga ik daarna door om een buitenritje bij de groene weelde te maken ofzo. Of ik vraag of trailer daar even mag blijven staan en ga naar boseilanden.
ik heb geen wedstrijd en de hele dag de tijd dus het maakt me helemaal nix uit! ik weet niet of Suus nog moet werken en zoja hoelaat..maar voor mij maakt de tijd zoiezo niet uit
Ben vanavond op stal dus dan kunnen we misschien wel ff bespreken.. Mij maakt t ook niet zoveel uit als t maar niet rond 12 uur is ofzo. Of smorgens rond 10.00, of rond 15.00 of rond 19.00 uur ofzo. Dan kan ik namelijk t een beetje combineren met Ibje en met de weidegang.